Trupa INFINITE vorbeşte despre coregrafie, noul album, promisiuni şi fantome


Sungjong

INFINITE au susţinut pe 19 septembrie showcase-ul de revenire pentrucel de-al şaselea album întreg ‘INFINITE Only‘. Acolo au vorbit despre grupul lor, coregrafii, au făcut promisiuni şi s-au distrat alături de fani.

Membrii trupei au declarat că pentru acest comeback ei şi-au simţit vârsta.

Pregătindu-ne pentru acest album, am realizat că am îmbrătrânit. A fost greu. Am simţit nevoia să ne menţinem fizic. Ca şi rezultat am lucrat din greu când am dansat, pentru a nu rămâne fără suflare„, a dezvăluit grupul care a împlinit şapte ani de la debut.

Dar, am fost de acord să nu arătăm că am îmbătrânit atunci când stăm pe scenă. Am vrut să ne regăsim şi să stăm pe scenă tineri şi energici aşa cum am fost ca rookies.”

Rămânând la prezenţa scenică trupa a dezvăluit că aceasta etse una dintre cele mai grele coregrafii pe care le-au avut.

Woohyun a declarat, „Personal, am muncit din greu la partea de coregrafie. În cazul meu, am încercat din greu să ajung la nivelul lui Hoya. Nu sunt maşină de dans încă, dar cred că sunt potrivirea uneia.”

Sungyeol a vorbit de asemenea despre coregrafie spunând, „Din moment ce am îmbrătrânit, stamina noastră s-a cam dus. Obişnuiam mereu să râdem de Suggyu hyung când spunea că a îmbătrânit, dar noi acum suntem pedepsiţi. Încercăm să ne menţinem în formă exersând acum.”

Sunggyu a dezvlăuit şi el, „Am vrut să arătăm o parte mai impresivă a noastră pentru fiecare album aşa că de acest Chuseok, nu am mers acasă ci am stat şi am exersat. De asemenea ne-am editat părţile înregistrate. Am încercat să lucrăm din greu pentru a creea un sound mai bun.

Cât despre promisiunile pe care vor să le facă dacă vor câştiga la show-urile muzicale cu piesa The Eye, aceştia au avut diferite opinii.

Dongwoo nu a făcut nici o promisiune în particular spunând, „Nu prea mă uit la plasările melodiilor în topuri. Pentru că am arătat ceea ce am avut de arătat, sunt determinat să nu am regrete.

Pe de altă parte ceilalţi au făcut câteva promisiuni. Sungjong a spus, „Vreau să mănând tăieţei negrii cu un grup mic de prieteni” şi Sungyeol a sugerat să meargă să facă skydiving.

Woohyun a spus că ar vrea să cânte pe stradă în timp ce Hoya a adăugat, „Vreau să mă bucur de o masă cu fanii care au venit primi la show case-ul nostru pentru The Eye.”

Şi ca fapt divers, Hoya a fost prezent pe 20 septembrie la emisiunea ‘Cultwo Show‘ unde a a explicat cât de singur se simte să locuiască fără ceilalţi membrii.

Am auzit că Super Junior sunbaemins încă locuiesc împreună, dar noi locuim separat. La început, a fost confortabil şi frumos să părăsim dormitorul nostru, dar în ultima vreme sunt singur. Îmi este frică de fantome, dar chiar îmi doresc ca o fantomă să mă viziteze când sunt singur„, a declarat acesta făcând publicul să râdă.

 

sursa: allkpop, soompi

Lasă un răspuns

