Lay din EXO va lansa un album solo


Картинки по запросу lay exo

Veste bună pentru fanii EXO-L, Lay din EXO se pregătește de lansarea unui album solo.

Recent, Xports News a dezvăluit că Lay a început pregătirile pentru lansarea unui album solo în China. În prezent, idolul este ocupat cu pregătirile albumului său și intenționează să-l lanseze până la finele acestui an. Din păcate, nu se știe dacă Lay va promova albumul și Coreea.

Amintim, în luna mai a acestui an, membrul EXO a lansat melodia Monodrama, în cadrul proiectului SM Station.

cr: vk.com

6 gânduri despre “Lay din EXO va lansa un album solo

  1. Am vaz.,astept cu nerabdare dar stii ce mi-ar place la nebunie ca si Ken sa lanseze un album solo,vocea lui e chiar unica in Exo,stiu ca nu sunt sanse dar eu sper,cine stieeeeee……,ah sau Xiumin, chiar mi-ar place.Dar nu va luati dupa mine ca eu doar visez cu ochii deschisi,meseria mea ce-i drept! 😀

    Apreciază

  2. Vaai. Ce îmi place 😀 ! Bravo Lay!!
    Ce? Aud nelămuriri? E ÎNCĂ ÎN EXO și lansează album solo 😊😊 . Tao, Luhan…sorry, dar aici e dovada ca nu trebuia sa plece din trupa ca sa scoată piese solo! Ca știm cu toții, ca undeva pe acolo acesta a fost un motiv pt care au plecat 😎 . (Și nu sunt populare piesele lor anyway)

    Apreciază

Lasă un răspuns

