YG Entertainment va lua măsuri legale împotriva celor care au încălcat viața privată a lui G-Dragon


Картинки по запросу g dragon elle

Pe 21 septembrie, agenția YG Entertainmnet a anunțat că a intentat un proces împotriva persoanei care a spart contul personal de Instagram a lui G-Dragon din Big Bang.

Un reprezentant a declarat: ”Vom lua măsuri legale împotriva celor care au invadat intimitatea artistului. Nu doar cei care au spart contul de Instagram a lui G-Dragon, dar și cei care au răspândit zvonuri răutăcioase în mod intenționat și au editat poze, vor fi aduși în fața justiției. Acest lucru va proteja intimitatea artistului nostru și va ajuta la prevenirea unor astfel de incidente scandaloase pe viitor.”

În plus, YG Entertainment cere publicului să se abțină de la răspândirea pozelor personale ale lui GD pe rețele de socializare.

cr: vk.com

6 gânduri despre “YG Entertainment va lua măsuri legale împotriva celor care au încălcat viața privată a lui G-Dragon

    • Sper sa meargă pana la capăt..ptr ca mereu când sunt cazuri de genul se ajunge la …nimic :)) acuzații emit o declarație in care si cer scuze si gata …legea tr schimbata in Coreea in primul rand..tr sa înceapă si ei sa iei mult mai in serios situații de genul ..

      Apreciază

  1. In legatura cu raspandirea pozelor pers.ale lui GD, si eu am avut o poza de-a lui ce mi-am pus-o pe Instagram de profil,dar stati calmi ca nu eu i-am spart contul, NU, NEVER!!!!!Am ramas socata cand am vazut asta! !!!!!Ce nemernici maine poimaine cine stie cui o sa mai spatga conturi..CL,MINO…DOAMNE FERESTE SA NU SE INTAMPLE ASTA!!!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

