D.O a hotărât că nu va mai primi cadouri de la uniunea lui de fani


DO

Călcând pe urmele lui ChenD.O este următorul membru din trupa EXO ce a decis să nu mai accepte cadouri din partea fanilor.

Pe 23 septembrie, D.O Fan Union (Uniunea Fanilor lui D.O) a împărtășit decizia idolului în mai multe limbi, precum coreeană, engleză, japoneză și chineză pentru diverse grupuri de fani.

Anunțul:

”Bună ziua, noi suntem Uniunea Fanilor lui D.O și dorim să împărtășim decizia lui Kyungsoo de a le mulțumi fanilor pentru dragostea continuă și de a le accepta de acum doar inima. Datorită acestui motiv, nu va mai fi niciun suport, iar ajutorul pe care i l-am oferit la filmul ‘Pure Love‘ va fi ultimul de acest gen. Chiar dacă nu putem să îl sprijinim direct pe Kyungsoo prin companie, noi vom continua să îl sprijinim prin alte căi. Vă rugăm să îi oferiți în continuare bunului nostru Kyungsoo iubire și suport. Vă mulțumim tuturor pentru că sunteți alături de noi.”

 

Sursa: allkpop

3 gânduri despre “D.O a hotărât că nu va mai primi cadouri de la uniunea lui de fani

    • poate d.o nu mai vrea ca fanii sa cheltuiasca multi bani pe cadouri scumpe. nu a spus cauza, dar cred ca se gandeste la fani. poate ii pare rau din cauza nu le poate folosi ppe toate si trebuie sa le dea. dar cred ca se gandeste la fani, ca sa nu mai cheltuiasca bani…

      Apreciază

  1. Eu cred ca primeste cadouri ciudate! Nu stiu voua dar mie D. O intotdeauna mi s-a parut si o sa imi para ca e prea serios, intotdeauna am impresia ca e dur si nervos…. Sper sa nu supar pe nimeni cu parerea mea, dar asta cred eu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

