GOT7 revine cu melodia ‘Hard Carry’, teasere de la Saendul din B1A4, HIGH4 20 + altele


Saendul din B1A4 prezintă track-listul pentru albumul său de debut solo. Lansarea va avea loc pe 4 octombrie.

Yu Seung Woo lansează melodia Only U, în colaborare cu Heize.

Kanto lansează piesa Lonely în colaborare cu Eddie Kim.

HIGH4 20 dezvăluie teaserul melodiei HookGa. Lansarea va avea loc pe 3 octombrie.

GOT7 lansează clipul melodiei Hard Carry.

7 gânduri despre “GOT7 revine cu melodia ‘Hard Carry’, teasere de la Saendul din B1A4, HIGH4 20 + altele

  1. I have mixed feelings cand vine vorba de Hard Carry. In primul rand nu am fost atenta la teasere prea mult si aveam impresia ca numele o sa fie „Hard Candy”:))
    Ori nu l-am auzit pe BamBam de multe ori cantand ori nu stiu ce se intampla, dar vocea lui mi se pare ciudata aici….
    00:48 ..aud „Let’s f**k yea”

    Imi place beatul din refren si partea din video cand sunt in apa.

    Per total imi place muuult mai mult decat Fly.

    Apreciază

  2. Omg,omg,ador conceptul si modul cum a fost facut Mv-ul la GOT7,iar melodia imi place mult ❤ piciorusele lui Bam Bam pe dansul asta,e asa funny :))dansul e chiar pe gustul meu de la If you do incoace.Lonely suna de asemenea foarte bine ❤

    Apreciază

  3. Inca nu stiu daca imi place sau nu imi place Hard Carry… momentan sunt dezamagita intr-un fel sau altul, mi se par nelalocul lor partile alea in engleza, dar imi place beatul… cand am timp o sa ascult si albumul si sper sa fie mai bun decat melodia de titlu

    Apreciază

  4. Imi place HARD CARRY la nebunieee!!! de cand asteptam sa scoata got7 o melodie ca asta.Coregrafia a foarte tare,beat-ul la fel,vocal line au facut o traba foarte buna si imi place rap-ul lui jackson foarte mult si bambam cred ca putea mai bine dar suna foarte bine asa cum e ,per total melodia e foarte buna,pe placul meu sper acum sa fie locul 1 si sa castige multe premii ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

