Jinwoon din 2AM le multumește fanilor pentru susținerea primită în legătură cu relația lui cu Yenny


2AM,Jinwoon,Wonder-Girls,Yenny

Jinwoon din 2AM le mulțumește fanilor pentru că îi susțin relația cu Yenny din Wonder Girls.

Pe 23 septembrie, Jinwoon a postat pe contul personal de Instagram următorul mesaj ”O să vă răsplătesc mereu cu muzică frumoasă și drăguță. Vă mulțumesc pentru că mă susțineți!” Agenția JYP Entertainment a confirmat faptul că cei doi se întâlnesc săptămâna trecută și se pare că idolul se bucură de multă susținere din partea fanilor.

Câteva comentarii ale fanilor au fost: ”Tu ești biasul (preferatul) meu, dar nu sunt geloasă că te întâlnești cu o femeie. Sunt atât de fericită datorită acestei relației.”, ”Felicitări”, ”Vă susținem pe amândoi” și mai multe.

Felicitări înca o dată acestui cuplu!

Sursa: allkpop

2 gânduri despre “Jinwoon din 2AM le multumește fanilor pentru susținerea primită în legătură cu relația lui cu Yenny

Lasă un răspuns

