Tao vorbește despre greutățile prin care a trecut când a lucrat la agenția SM Ent.


Tao

Fostul membru EXOTao, a vorbit despre plecare sa din compania SM Entertainment.

În talk show-ul chinez ‘Ke Fan Ting Qing‘, Tao a explicat motivele ce au dus la plecarea lui din Coreea de Sud, ”Nu am vrut să fiu obosit mereu, așa cum eram atunci.”

Când MC-ul a pus întrebarea ”Când ai fost rănit cel mai tare?”, Tao a răspuns, ”Când compania m-a făcut să plec.” Acesta a continuat cu explicațiile, ”În timpul unui meci de basket, mi-am rănit ligamentele de la gleznă. În momentul acela am continuat să lucrez din greu, pentru că fanii mei erau acolo, dar agenția a pus presiune să continui cu programul meu, chiar dacă aveam o lovitură gravă. Am fost dispus să mă sacrific pentru echipa mea, dar limita vine atunci când mergi prea departe.”

Sursa: allkpop

21 de gânduri despre “Tao vorbește despre greutățile prin care a trecut când a lucrat la agenția SM Ent.

    • Si mie Mi se frange inima, saracul, ma bucur oarecum ca a plecat pt ca e mai bine asa….. Se pregateste pt noul album din cate am vaz pe Insta! Abia aștept revenirea micutului Panda!,, bine ca acum a inceput sa mai cresca de cand a plecat din Exo, hehe 💟💟💟💟💟💟👍👍👍👍👍

      Apreciază

  1. Cand ma gandesc prin cate a trecut, imi vine sa plang! Dar ma bucur foarte mult pt El ca a luat alegerea corecta, si ca a ajuns departe! Si nu se va opri aici! Astept cu nerabdare comebackul anuntat….. Sper sa fie cat mai repede ca nu mai am rabdare,,,, 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋

    Apreciază

  2. La o varsta frageda, printre straini a fost afectat de cum a fost tratat in SM si raman cicatrici sufletesti. Oricum, SM si EXO au fost o scoala de formare pentru el ca artist si ii doresc mult succes pe viitor.

    Apreciază

Lasă un răspuns

