[EDIT] Alătură-te drept contribuitor sau autor al site-ului Kpop Romania


Am terminat de recrutat pentru echipa blogului K-Pop România!

Pe orice blog există 5 stagii în care te poţi regăsi: Urmăritor, Contribuitor, Autor, Editor şi Administrator. Noi îţi dăm şansa să devii un mic contribuitor sau un autor pentru site-ul nostru.

Urmăritorul este cel care urmăreşte ştirile, comentează, şi este la curent cu tot ceea ce se întâmplă pe blog. Într-un cuvânt: voi toţi cei care ne urmăriţi.

Contribuitorul este un autor mai mic. Acesta poate scrie ştiri, dar nu este capabil să le publice aşa cum este un autor. Contribuitorul, precum autorul, nu este capabil să vadă o mare parte din meniurile blogului sau să acceseze prea mult din acesta. Contribuitorul va lăsa articolul în ciorne, acesta urmând să fie postat de un editor sau un admin.

Autorul, spre deosebire de contribuitor, poate să posteze ştirile pe care le scrie, fără a fi nevoie de un editor sau admin care să îl posteze pentru el.

Căutăm acum, persoane serioase, care sunt capabile să petreacă minim jumătate de oră pe blog în fiecare zi. Jumătate de oră înseamnă în jur de 3-4 ştiri, în funcţie de complexitatea acestora.

Dacă ai experienţă în a lucra în WordPress sau ştii să scrii ştiri, poţi opta pentru poziţia de autor. Dacă ştii engleză sau orice limbă străină şi vrei să scrii ştiri, dar ştii că nu ai experienţa necesară în „a blogui”, poţi opta pentru a deveni contribuitor.

Cerinţe:

  • Minim 15 ani
  • Cunoştinţe medii de limba engleză (dacă ştiţi limbi precum franceză, rusă, spaniolă şi ştiţi site-uri de unde puteţi traduce, se acceptă)
  • Timp
  • Să îţi placă kpop-ul şi Coreea

Dacă eşti în an terminal de liceu şi ştii că nu ai timp să te ocupi de blog, te rugăm să îţi dedici timpul şcolii!

Vă mulţumim!

Am încheiat procesul de recrutare a noilor autori şi, prin urmare, am acceptat următoarele persoane pentru o perioadă de „stagiere” pe blog: @macoveo @hestia116 @aledia28 @ky679 @dinna4ka13

Până acum am văzut posturi de la macoveo, Hestia şi DiNNa K. aledia28 şi ky679 – nu aţi scris nimic şi dacă nu o veţi face în decurs de următoarea săptămână, din păcate, va trebui să vă elimin din echipă. Dacă aţi întâmpinat probleme, nu ezitaţi să îmi spuneţi (lui Lucy, din moment ce Speedy nu va fi atât de activă acum).

Celor trei autori ce au fost activit până acum: vă descurcaţi din ce în ce mai bine şi am să vă mai dau indicaţii când veţi mai scrie, iar apoi, sper să vă trec cât mai repede ca autori să postaţi singuri^^.

Şi da, am trimis invitaţii mai multor persoane, însă nu le-au acceptat până astăzi, aşa că am fost nevoită să le anulez. Poate data viitoare, mulţumim oricum!

Apropo, cine dintre autorii vechi (cu excepţia autorilor cu care am discutat în chat şi a celor activi la moment) va fi activ în continuare şi cine nu? Vă rugăm să ne anunţaţi!

Atât am avut de spus, mulţumim!

Save

72 de gânduri despre “[EDIT] Alătură-te drept contribuitor sau autor al site-ului Kpop Romania

  1. Dacă e îmi fac cont WP

    16

    Engleza
    Franceza
    Germana
    Italiana
    Spaniola
    Japoneza
    Un pic de rusa
    Un pic și mai mic de coreeana
    Alt pic foaaarte mic de chineza

    Dacă devin autor pot posta cam o data la 1/2/3 zile

    Apreciază

  2. aș vrea să devin contribuitor
    am 15 ani și 7 luni woa
    știu engleză și turcă. puțină coreeană^^
    am mai mult de jumătate de oră să-mi dedic site-ului.
    mai ales în weekend~
    nu-mi place coreea, o iubesc!
    voi reveni mai târziu cu contul de wp

    când se vor face extrageriile?

    Apreciază

  3. Asta ar însemna să mă înjur singur!?! 😂
    Nu vreau autor, dar vreau purtător de cuvânt. Vreau sa va reprezint! 😂 Ce ziceți?
    Nu puteți refuza! O sa fiu de folos. Încasez înjurăturile în locul vostru, aplanez conflicte, evaluez rezultatele autorilor, etc. Un fel de…asistent manager…
    O sa fiți satisfăcute!

    Îmi place numele Antonia! o vreau autor.
    Dark Diamond are un CV impresionant! Merge
    Exo? În nici un caz!

    Apreciază

  4. Am 15 ani. Sunt o fana foarte mare a kpop-ului, cunosc limba engleza, germana, rusa,spaniola,italian,franceza si putina coreeana si japoneza. Sunt pregătită sa îmi dedic 4-5 ore pe zi pentru site. Sunt sanse sa devin una din autoarele acestui site ?

    Apreciază

  5. Bună. Am 15 ani, cunosc limbile engleză , franceză, germană, italiană, spaniolă si putina coreeană si japoneză. Sunt o fana a kpop-ului si sunt pregătită sa îmi dedic 4-5 pe zi sau chiar mai mult. Am șanse să devin una din autoarele acestui site ?

    Apreciază

  6. Eu m-as băga sincer chiar dacă sunt a 12a și asta pentru ca chiar îmi doresc sa continui cumva activitatea jurnalistică. Chair dacă nu pot acorda zilnic timp site-ului pot în week-end cam 6 ore.
    Ca limbi vorbesc franceza și engleza. Mă încadrez ?

    Apreciază

  7. Am observat ca luați multe știri de pe Allkpop . Ar fi vreo problema dacă as publica mai mult de pe acel site (asta doar în cazul în care mă voi alătura) ? Nu prea cunosc multe site-uri în limba engleza sau alte limbi pentru ca mă bazam mai mult pe acest site … Nu spun ca vreau sa mă alătur , nu am nici vârsta , nici timpul , dar în viitor poate voi vrea . Vreau sa va știu răspunsul .
    Ps: sunt foarte activa pe Instagram , iar acolo găsesc multe pictorul noi înainte ca voi sa postați știri despre ele , v-as putea ajuta și cu asta .

    Apreciază

  8. Bună. Am 17 ani, ascult kpop de mulţi ani şi mi-ar face plăcere să mă alătur vouă.
    Îmi pot dedica 2-3 ore pe zi. Cunosc engleza, franceza, germana şi puţină coreeană.

    Apreciază

  9. Aş fii şi eu interesată de aceste posturi. Cred ca îndeplinesc cerinţele deoarece am 15 ani, vorbesc fluent engleza , franceza si acum studiez germana .. Pot spune ca am timp pentru site deoarece eu învăţ dimineaţa şi am foarte mult timp după-amiaza. M-aş bucura foarte mult dacă m-aş alătura vouă.

    Apreciază

  10. Imi pare rau ca postez aici, insa am o mica rugaminte. Stie cineva vreun site de incredere de unde as putea achizitiona produse/albume kpop ? Si poate cu preturi rezonabile si timp de livrare cat mai scurt ,daca nu cer prea mult ? 😄 Thanks in adance ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

