Ailee dezvăluie că a rugat-o pe Yoon Mi Rae în genunchi ca să cânte în melodia ei


Ailee,yoon-mi-rae

Având în vedere că azi Ailee a revenit cu melodia ”Home,” ea a dezvăluit că a rugat-o pe Yoon Mi Rae în genunchi pentru a cânta în melodia ei.

La showcase-ul noul ei album, A New Empire, Ailee a spus: ”Tot continuam să mă lovesc de Yoon Mi Rae la o stație de emisie, așa că am făcut schimb de numere de telefon. De mai mult timp i-am spus că am o melodie pe care vreau să o cânt cu ea. Ea a spus că va face asta dacă eu chiar vreau. Să fiu sinceră, atunci când i-am zis era o melodie diferită (adică nu Home.) Având în vedere că acea melodie nu a ajuns pe acest album, m-am rugat pentru o favoare din partea ei pentru a cânta într-o melodie mai bună.

Apoi a continuat: ”O melodie care se potrivea cu vocea ei a apărut, așa că m-am pus în genunchi în dubița mea și am sunat-o. I-am cerut să cânte în melodia mea, iar ea a spus imediat: ‘Sigur că da, voi face asta’.

Cr.: Allkpop.

Un gând despre “Ailee dezvăluie că a rugat-o pe Yoon Mi Rae în genunchi ca să cânte în melodia ei

Lasă un răspuns

