SHINee și Ailee revin, teasere de la Pentagon, 100%, Davichi, un making off de la GOT7, un OST de la Lee Juk + altele


Pentagon dezvăluie teasere noi pentru debutul cu mini-albumul ‘Pentagon‘ de pe 10 octombrie. Trupa are 10 membri. 

SHINee revine cu melodia ‘1 of 1‘.

Ailee revine cu piesa ‘Home‘.

100% ne arată noi teasere pentru comeback-ul de pe 13 octombrie.

MC the Max dezvăluie un nou teaser pentru melodia ‘You You and You‘ ce va fi lansată pe 7 octombrie.

Davichi ne arată teasere pentru comeback-ul cu mini-albumul ‘50 x Half‘, care va apărea pe data de 13 octombrie.

Shin Yong Jae din 4men se va întoarce cu cel de-al doilea mini-album pe data de 13 octombrie.

GOT7 ne arată cum a fost filmat videoclipul melodiei ‘Hard Carry‘.

Hwang Chi Yeol dezvăluie primul teaser pentru noul lui proiect ‘Fall, in girl‘. Melodia va fi lansată pe 12 octombrie.

Lee Juk cântă un OST pentru drama ‘Moonlight Drawn by Clouds‘.

5 gânduri despre “SHINee și Ailee revin, teasere de la Pentagon, 100%, Davichi, un making off de la GOT7, un OST de la Lee Juk + altele

  1. Va dura pana ma voi obisnui cu noua nuanta de par a lui Minho,il cautam pe parcursul primelor secvente de grup si nu il gaseam pana sa imi aduc aminte ca nu mai e brunet:))Imi place melodia ❤ Cat despre Ailee,omg cat de superba e si melodia e atat de buna ❤

    Apreciază

  2. melodia de la ailee mi se pare geniala !! e foarte buna, iar modul in care se impleteste vocea si notele inalte ale ei cu rappul lui yoon mi rae e perfect ❤ ador melodia
    acum, sa trecem la shinee :)) melodia e wow ! nu m-am asteptat la asa ceva (referitor la gen sau concept), dar imi place foarte mult, melodia e foarte buna. acum ador si mai mult trupa asta ❤
    iar baietii din pentagon… am asteptari de la ei, sper sa aiba piese bune

    Apreciază

Lasă un răspuns

