D.O din EXO va părăsi grupul?


SM Entertainment

D.O este următorul membru care părăseşte EXO?

EXO-Ls colectează probe pentru a liniști fanii că D.O va fi întotdeauna un membru EXO.

De ceva timp, circulă zvonuri rău intenționate, că D.O ar fi următorul membru care va părăsi EXO. Mulți fani au fost confuzi și îngrijoraţi cu privire la un alt membru care ar putea pleca din grup ca să urmeze cariera de actor. Postul original a inclus ultimele evenimente ale grupului EXO, unde D.O a lipsit datorită programului său și ar fi acuzat că în timpul repetiţiilor EXO, membrul D.O îşi petrecea timpul cu prietenii lui.

Cu toate acestea, EXO-Ls colectează probe din interviurile anterioare ale lui D.O pentru a reasigura fanii îngrijoraţi de faptul că D.O nu va părăsi EXO.

„Sunt membru EXO. Aș respinge orice ofertă care ar afecta grupul. Eu mă identific cu EXO. EXO este motivul pentru care sunt unde stau acum și unde voi fi în viitor. Un membru absent la eveniment de grup fiind un inconvenient? Da, știu asta. Chiar nu doresc ca colegii mei să se simtă incomod. Pun pariu că colegii mei cred la fel, de asemenea. Există, actorul Do Kyungsoo în mine, dar în adâncul identității mele, există, de asemenea, D.O din EXO. Sunt atât actorul Do Kyunsoo cât și D.O din EXO.”

Do Kyungsoo a petrecut 2 zile cu familia lui în timpul Sărbătorilor şi apoi a plecat în S.U.A cu EXO pentru turneul lor din America de Nord.  El a câștigat o mulțime de atenție ca actor, dar prioritizează EXO înainte de orice.

„Aș alege EXO dacă as avea de ales între EXO și cariera mea de actor. Prima mea prioritate este de a nu crea neplăceri grupului şi colegilor mei. Dacă aș fi fost avertizat de inconvenientele EXO din cauza carierei mele de actor, aş renunța la ea fără ezitare.”

Ce credeţi despre asta?

Sursa: koreaboo

9 gânduri despre “D.O din EXO va părăsi grupul?

  1. Doamne feri sa plece ! Îmi bag piciorul și nu mai vreau sa aud de trupa asta dacă pleacă și el. Ce treaba e asta?! Sa nu se mai impacienteze și fanii ăia dacă văd ca iese și el odata/ de doua ori cu prietenii lui… e și vina lor pt tot ce se întâmplă

    Apreciază

  2. Pingback: Peste 1 milion de posturi au fost şterse în urma avertismentului lansat de SM Entertainment | Kpop Romania

  3. Lasă că dacă iese, îl vedem în drame… Interesant motivul pentru care nu pleacă: nu pentru că-i place EXO la nebunie, sau că iubește să fie pe scenă în fața fanilor, ci ca să nu provoace neplăceri colegilor. O fi un fel de Legiunea Străină acolo?

    Apreciază

Lasă un răspuns

