De ce Sandeul nu a primit o melodie de la Jinyoung?


B1A4,Jinyoung,Sandeul

Recent, Sandeul din B1A4 a vorbit la „Cultwo Show” despre recentul său album şi debutul solo.

Acesta a vorbit despre debutul său ca artist solo: „A fost greu la început din cauza spaţiilor goale lăsate de membri, însă aceştia m-au susţinut mult.”

Când a fost întrebat de ce nu a primit o melodie compusă de colegul său de trupă, Jinyoung, Sandeul a răspuns: „Jinyoung e atât de ocupat zilele astea, încât m-am simţit prost să-i cer o melodie. Acesta mereu compune pentru B1A4, însă pentru solo-ul meu am vrut un stil aparte şi am căutat eu melodiile potrivite.”

Între timp, pe Jinyoung îl puteţi vedea în drama „Moonlight Drawn by Clouds”.

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

