Bangtan Boys revine, Pentagon debutează!


Bangtan Boys revine cu Blood Sweat & Tears.

Pentagon debutează cu Gorilla.

22 de gânduri despre “Bangtan Boys revine, Pentagon debutează!

  1. Deci MV-ul asta de la BTS e cel mai frumos si cel mai sexy de pana acum,am o stare de fangirling de numai zic…Bugetul asta a fost generos,clar,iar melodia mi-a ramas lipita de timpan,e un stil cu totul diferit,dar le vine manusa.Ador totul,aolo dansul alaa si teoria care o sa se contureze o astept cu bratele deschise.V si Jin sunt cum sunt…dar nu imi pot scoate imaginea cu Jungkook din cap si degetul ala X_X ❤ Si acum ca sa mai revin pe pamant,imi place debutul Pentagon 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Văd ca sunt persoane care ştiu doar ca critice altceva nimic.
    Dacă tot nu vă place ba muzica, ba versurile, ba nuştiu ce nu sunt de vină ei ci voi…. Consultaţi vă rog un medic e spre binele tututor în special al vostru

    P. S. vă rog nu-mi mai mulţumiţi pentru sfat 😁

    Apreciază

    • Consulta please și tu un medic, pentru ca aici e secțiunea comentarii unde oricine își poate spune părerea despre piesă. Părerile sunt și bune și rele, dar nu trebuie tu sa te legi de părerile și preferințele altora ca nici ei nu îți comentează bullshit când tu spui ca „Îl iubești pe oppa” .
      Dacă comentează cineva ca îi iubește și le place piesa de la BTS mult e okay, părerea lor, dacă comentează ca nu le place piesa, e tot părerea lor.

      Apreciat de 1 persoană

  3. Mă scuzi , dar dacă cineva spune ceva rău nu e treaba ta . Tu trebuia sa Îți spui părerea despre piese sau ceva legat de știre . Puteai da dislike (doar de asta este butonul 👎) așa cum pot comenta cei cu păreri rele .Mie îmi plac unele trupe , dar nu le zic „fuck you ” celor care nu îi plac . Bunul simt se învață , ai timp încă . 😉
    Nici eu nu ascult manele , dar unele melodii Kpop chiar se apropie de termenul „manea” datorita sunetelor ascuțite și băgate repede pe linia sonora care te duc cu gândul la „tiganesc” . Tu ai o problema dacă consideri ca trebuie sa fii un fan al unui stil de muzica pentru a-l recunoaște .
    Surzii nu aud , cum vrei sa deosebească muzica ??
    + mie mi se pare ca tu ești manelist/manelista ; ai părut jignit/jignita când ai auzit ca cineva a atribuit numele „manea” unei piese normale , nu vrei sa îmi explici Cum poți tu deosebi o manea de o muzica normala ??

    Apreciază

  4. Fiecare cu stilul lui. Bts au o melodie bună. Te prinde și mie deja îmi place. Nu e ca celelalte melodii, da, dar e buna. Pentagon au un debut frumos, o melodie ritmata și chiar, din punctul meu de vedere, ca au voci bune. Mie mi se pare foarte cunoscut ritmul/basul. În concluzie, îmi plac ambele melodii.

    Apreciază

  5. Melodia de la BTS nu e manea. Poate râdeți voi de manele, dar manelele (muzica balcanica) este foarte iubita de străini. Pana si de coreea, muzica lui salam a ajuns si acolo. Eu zic sa nu mai mancam rahat cu „ce scârboase sunt manelele” ca pana la urma manelele astea sunt mai ascultate de străini decât muzica pop românească.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

