BTS acuzaţi de plagiere (din nou)


%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b9

Au trecut abia doua zile de la lansarea clipului „Blood, Sweat & Tears” de la BTS, dar deja au apărut zvonuri cum ca ar fi „plagiat” unele momente.

Trist, însă aceasta a devenit ca o tradiţie pentru fiecare revenire BTS, ca aceştia să fie învinuiţi de plagiere.

Iată şi momentele care ar fi plagiate. Această imagine s-a răspândit repede atât pe Twitter cât şi pe VK.

Acest tweet a devenit destul de popular, iar cei ce îl susţin s-au certat cu ARMY, ajungându-se chiar şi la înjuraturi. Însă niciuna dintre părti nu are dreptate, deoarece odata ce momentele sunt din diferite clipuri nu se consideră plagiere.

Momentele care au fost considerate plagiate sunt atât de des întrebuinţae in industria de divertisment din toata lumea încat e imposibil sp le aduni pe toate şi să susţii că e plagiere.

Iată şi alte momente asemănătoare de la alţi artişti.

cuv2uxwueaakkor

fan-bingbing-barbiedoll

parksungwoong-kendoll

1b226345-f094-4e49-9060-4b1835ce522e

6c8bb3b5-d8ae-4991-a55e-cc99d874f294

   cr.:yesasia

53 de gânduri despre “BTS acuzaţi de plagiere (din nou)

  1. Ahh… Serios…
    De ce nimeni nu a acuzat GOT7 de plagiere? Deoarece se vede destul de bine momentele unde au plagiat din teaser-ul de la BTS,pînă si instrumentalul e asemănător cu cel de la FIRE.
    Păi răspuns este ,e vorba de JYP… Care după părerea multora e impecabilă şi unde naiba se va găsi cineva care va spune ca JYP a plagiat …
    Venind vorba de plagiere la BTS au plagiat măcar cu cap.

    Apreciat de 3 persoane

  2. Deci la prima cu shinee s-au mai filmat inca 3 mv in muzeu.La aia cu banda aia pe ochii e asa si asa insa nu cred ca au copiat o idee atat de simpla, o banda pe ochii.La a treia mv de la bts a fost filmat cam in acelasi timp cu got7 doar ca a fost postat cel de la got7 mai devreme.Iar la ultima cu masa au mai fost inca 4 mv cu masa aia si nimeni n.a zis nimic.Hateri astia cred ca n.au ce sa mai faca,nici nu gandesc ce prostii scriu

    Apreciat de 1 persoană

  3. Si cum se face ca sunt acuzati atat de des? Haha, oricum conceptul lor nu are cine stie ce originalitate, a mai fost folosit, asta se poate scuza sa zicem, conceptele se folosesc si refolosesc. Dar in momentul in care esti acuzat atat de des ca ai copiat ar cam trebui sa iti pui niste semne de intrebare.

    Apreciat de 2 persoane

    • Da, semne de întrebare. Invidia doare, băieții astia muncesc tot mai mult si devin tot mai populari. Da, sunt originali. Nu cred ca mai e vreo alta trupa care sa aibă in mv atâtea simboluri si trimiteri la legende si mituri (icarus, lucifer, eva, sinclarie etc). Ca sa înțelegi videoclipul de la bts trebuie sa ai o anumita cultura.
      Eu am arătat videoclipul unui coleg foarte inteligent si a găsit o mulțime de trimiteri către legende in videoclipul lor.
      Sunt învăluite de mister mv-urilr, adevărate povesti (începând cu i need you).
      Trebuie sa recunoști ca nu oricine ajunge atât de sus de la o agenție mica. Au muncit si merita.

      Apreciat de 1 persoană

      • dada…
        adevarul e ca trebuie sa citesti kant, descartes, nietzsche ca sa poti sa intuiesti niste chestii dintr-un videoclip
        scuze, acum nimeni nu mai este original, toate conceptele au fost folosite de o gramada de ori, dar nuantate diferit, in fct de trupa
        sunt mai multe trupe care se folosesc de simboluri si teorii ca sa innebuneasca fanii, pt ca asa fanii devin mai interesati si le arata si celorlalti si asa au mai multa popularitate
        de obicei, la fiecare comeback fanii fac teorii de genu (vb in general) nu conteaza trupa

        Apreciat de 2 persoane

        • Mai eu teorii de genul nu am văzut la multe trupe. Serios acum :))))
          Cred ca la EXO am văzut puțin când au scos teaserele alea nebune din locuri diferite ale lumii. In rest chiar nu am văzut.

          Apreciază

      • Simboluri, mituri, legende? EXO (What is love, overdose etc..) au facut asta inainte, 2PM, Boyfriend (Janus, Witch, Bouce etc.), VIXX, A-JAX (in primul lor videoclip chiar), B.A.P (1004), B2ST (Shadow), mai vrei exemple? . Sunt multe alte trupe care baga semnificatii si chestii „mai adanci”in videoclipuri, dar multi nu le dau atentie pt ca nu sunt trupe vanate de atat de multi adolescenti care au prea mult timp liber si care cauta in fiecare videoclip al preferatilor o insemnatate.
        Fix in pix ma doare de popularitatea lor. Si EXO sunt populari si nu ma dau in vant dupa ei, si pot sa spun ca sunt fanii de-ai lor care ma enerveaza la culme. Aici e vorba de fani care se cred jmecheri, aceeasi poveste si problema care am avut-o si cu Big Bang. Nu am probleme cu trupa, dar fanii m-au facut sa vreau sa comentez si sa scot ochii acelor fani care ii vad perfecti cand ei defapt nu sunt!

        Apreciat de 2 persoane

          • Nu m-am legat de trupa draguta. Eu nu am comentat nimic urat degat de trupa, asta e problema voastra, ca intelegeti ce vreti voi nu ce zic eu. Am zis doar ca atunci cand esti acuzat de plagiere de atat de multe ori, ar cam trebui sa iti pui niste semne de intrebare si sa vezi cum faci sa nu mai fi acuzat. Fie ca e vorba de o coperta de album, o scena de clip sau o melodie. Asta am zis, ca ar trebui sa faca ceva pe tema asta, nu am acuzat cu nimic trupa.

            Apreciat de 1 persoană

            • Dacă ei ar plagia cu adevărat ar fi dați in judecata si nu ar fi simple poze postate de adolescenți le site-uri de socializare. Plagiatul e ceva serios care se rezolva in instanță, nu isi permit cei de la BigHit sa plătească asa ceva, sunt destul de atenți.
              Degeaba spun n persoane ca au plagiat daca in capul lor e „nimeni nu trebuie sa fie mai tare ca oppa” si asta e valabil si in cazul armys (si ei acuza de plagiat aiurea).

              Apreciază

              • Plagiat nu inseamna neaparat ceva ce te duce in instanta, inseamna si o copiere a ceva ce poate sa nu semnifice nimic pentru cel de la care s-a copiat. Au existat cazuri in care artisti aufost acuzati ca au plagiat de la X sau Y si X au zis „Nu imi pasa”. One Direction au fost acuzati de plagiere si nu i-a dat nimeni in judecata, Gaga acuzata ca o plagiaza pe Madona etc.

                Apreciat de 1 persoană

              • Ce relevanta au hainele sau o amărâtă de coperta cu muzica scoasă de ei? :))))) Alea au fost câteva asemănari. Iti dai seama ce au plagiat ei, au făcut poza intr-un balon cu aer cald :)))).
                Eu nu ascult o trupa pt modul in care arata albumul sau pentru cum se îmbracă. Muzica lor e buna, are mesaj. Nici nu poti spune ca sunt iubiți pt aspect, nu se compara cu exo la aspect.
                Muzica lor e de calitate, isi compun piesele(ceea ce alte trupe nu fac).

                Apreciază

              • Din nou aceleasi chestii cu compusul propriu, si? Si alte trupe isi compun singuri melodiile si in ultima vreme foarte multe au inceput sa faca asta deci nu mai e ceva wow. E de admirat la fel ca la celelalte trupe. La fel si cu mesajul nu sunt unici, NU SUNT PRIMI care scot piese cu mesaj. Plus ca mesajul e mai mereu acelasi la ei, si da in despresie si cum au trecut peste greutati, de dragoste si etc. Au fost trupe care au dat mesaje politice, mesaje care au ajutat oamenii sa scape de probleme etc.
                Balonul ala era identic. Poza aia de coperta a albumului era identic cu cea de la Coldplay.

                Apreciat de 2 persoane

      • Baaai mai schimbati-va argumentele fratele meu =))) Asta cu invidia o aruncati de ani buni. Pe ce sa fiu invidioasa? Pe niste copile care cred ca „oppa e perfect?” Sau vorbeai de invidia pentru trupa? De ce naiba as fi invidioasa pe ce fac ei? Imi place viata mea si ceea ce fac, muzica pe care o ascult si artisti care imi plac. Nu am nevoie sa fiu invidioasa pe niste persoane acuzate de plagiat mai des decat isi schimba Carla’s Dreams machiajul.

        Apreciat de 2 persoane

        • Degeaba sunt acuzați de plagiat dacă acuzațiile nu sunt fondate si sunt aruncate in vânt. Așa pot spune si eu ca BAP au plagiat, dar asta nu înseamnă ca au si făcut asta.
          Evident ca se face valva pe o trupa populara.

          Apreciază

          • Faptul ca ei nu au fost dati in judecata „inca” asta nu inseamna ca nu plagiaza ….imi plac mult cei din BTS dar doar findca ceilati considera ca nu are rost sa ii dea in judecata chiar daca iau plagiat tot plagiat ramane….foate nu vor sa le striuce faima printrun proces sau chiar nu ii deranjeaza ca ii copiaza…ziceai ca daca chiar plagiau erau dati in judecata..nu ii adevarat..erau dati in judecata doar daca artistii plagiati nu erau de acor sa fie copiati..daca pe ei nu ii deranjeaza nimeni nu poate sa deschida procesul..deci putem zice ca faima BTS-ului se datoreaza artistilor care iau lasat in pace …care nu au vrut sa incehie cariera unei trupe tinere si cu mult potential doar fiindca nu sunt originali 100%

            Apreciază

            • Mama ce porcărie ai spus.” Faima bts-ului se datorează artiștilor care iau (i-au*) lasat in pace” :)))
              Esti paralela. Du-te si culca-te ca vorbești prostii.
              Faima lor e datorita muncii lor, au melodii bune care plac publicului, coregrafii grele si spectaculoase.

              Apreciază

              • Am spus ca daca vreo trupa de la care s-au inspirat ei iar fi dat in judecata cariera lor nu ar mai fi fost si sar fi oprit…dar daca tu nu ai pic de logica e strict problema ta….daca de la prima lor acuzare cum ca au plagiat erau si dati in judecata nu mai exista nici un BTS acuma..deci de ce e gresit sa spun ca faima lor se datoreaza altora?? 😂😂 Accepta realitatea fato!!

                Apreciază

        • Faptul ca la toatele cele 3 comentarii pe care le-ai facut la posturile de la bts sunt toate de hate,cred ca pot sa te numesc hater.”Asta cu invidia o aruncati de ani buni” eu vorbesc de tine nu de cine a facut postul.”Pe ce sa fiu invidioasa?”,ti-ai pierdut 10 min pe comentarii de hate.”Pe niste copile care cred ca „oppa e perfect?”,sunt baiat si ii ascult doar pt muzica.”Sau vorbeai de invidia pentru trupa? De ce naiba as fi invidioasa pe ce fac ei?”,pentru ca ai lasat 3 comentarii de hate la ultimele 3 posturi ale lor.Si daca ai avea putina gandire si ai vedea pentru ce au fost criticati ai vedea ca cei care fac posturile cu plagieri sunt inchisi mintali.Plagiat pe niste haine?mese din videoclipuri si mai stiu eu ce… .Daca ai de gand sa faci hate la orice post cu Bts macar abtine-te ca mai esti si admin.Bye hater.

          Apreciază

          • =))) Get a life…Voi sunteti aia hateri ca nu puteti suporta persoane care isi spun parerea. Pentru ca fiecare are o parere diferita.
            pPLUSSSS Habar nu aveti sa faceti diferenta dintre un comentariu de hate adevarat si coemntariile mele. Nu sunt admin, sunt cititor. NU am mai scris un post de saptamani bune si in curand nu o sa mai scriu deloc!
            Nu mi-am pierdut 10 minute, le-am folosit cu scopul de a-mi spune parerea. Plus ca nu intru pe site pt a va raspudne voua la comuri.
            Hai bye bye si vezi-ti de scoala sau comenteaza haterilor care chiar sunt hateri!

            Apreciat de 1 persoană

  4. Oricum toate sunt la fel . Și mă refer atât la piese cât și la cipuri . În a doua jumătate a anului 2016 ne-am obișnuit cu piese în care se cântă pana la refren , de unde se adaugă doar instrumental . Faptul ca BTS au zis doua cuvinte peste acel instrumental nu face piesa speciala și nici diferita ! Videoclipurile sunt toate la fel . Toate sunt filmate în Coreea , iar momentele sunt la modul general . Faptul ca cineva sta la o masa sau ca dansează intr-un muzeu nu e un lucru special , sunt lucruri de zi cu zi .
    Credeam ca v-ați obișnuit ca BTS sa fie acuzați de plagiere ! Oricum niciodată aceste acuzării nu au avut urmări , so …

    Apreciază

    • Asta se asculta acum. Mie imi plac melodiile de genul, dar nu putem avea toți aceeași părere. Hai sa ignoram melodiile cu mesaje de la bts ( si sa ii acuzam ca scot muzica căutată si ascultată in prezent.

      Apreciază

      • Tu nu ai învățat sa citești încă ? Oh , atunci îmi pare rau , nu știam . Si eu mă refeream tot la faptul ca asta se asculta . Am mai adăugat și faptul ca muzica dubstep sau electro suna în mare parte la fel . Nu am acuzat pe nimeni , nu acum cel puțin .

        Apreciază

        • Iar tu nu ai învățat sa citești si sa înțelegi ce ai scris?
          Arata-mi tu unde ai scris ca asta se asculta acum. Ai spus clar ca toate sunt la fel. Si acum ai zis de dubstep sau electro, 2 melodii de dubstep pot fi total diferite si pot sa iti dau n exemple pentru ca ascult dubstep si trap.

          Apreciază

  5. Atata timp cat mesajele transmise si ascunse sunt diferite si au fost n trupe sau scene din filme asa,nu pot lua ca plagiere.Nu o spun ca sunt fan,dar asta e adevarul.E cam imposibil acum ca o trupa sa nu aiba macar o scena care sa se asemene cumva cu o alta pentru ca nu suntem la inceputul videoclipurilor sau mai stiu eu.

    Apreciat de 3 persoane

  6. Am văzut acest videoclip de cel puțin 20 de ori, și inafara de Shinee și muzeul nu mi s-a părut deloc ca au plagiat ceva. După părerea mea atât clipul cât și piesa sunt inovative . M-au uimit efectiv și NU sunt un ARMY.
    În schimb de Got7…cineva spunea ceva aici ce mi se pare adevărat. Mi se pare ca structura piesei Hard Carry e asemănătoare cu structura piesei Fire. Sorry not sorry

    Apreciat de 2 persoane

  7. E dragut MV-ul, e colorat, dar nu ma mai simt atrasa sa stau sa caut indicii. Pana la urma ascult muzica pentru muzica nu pentru MV, si inca un mic detaliu de care multi nu sunteti constienti. Nu ei isi regizeaza MV-urile si nici nu vin cu ideile. Sunt regizorii cei care fac asta, asa ca nu mai spuneti vai cata originalitate are trupa X sau trupa Y, pentru ca tot ce fac ei este sa cante si sa danseze.
    Si EXO cand au avut pathcode-urile alea complicate pentru Exodus, chiar ei au zis ca nici macar ei nu stiu ce inseamna toate alea :)))

    Apreciat de 1 persoană

  8. Sunt o fana foarte mare a trupei bts si nu imi place cand sunt acuzati de plagiat, dar nu rezolv nimic daca spun ca nu au plagiat. Au fost acuzati de foarte multe ori ca alte trupe. Dar cel mai mult nu ma enerveaza postarile gen „Bts au plagiat”..ma enerveaza fanii care vin si zic ca nu au plagiat sunt doar simple asemanari. Pana si simplele asemanari sunt tot plagiat. Am vazut ca cineva a zis ca e vina regizorului sau ceva de genul. Nu e vina regizorului pentru plagiat e vina Ceo-ului de la Bighit ca a aprobat videoclipul. Nu iti pasa de cum arata membri sau cum arata albumul sau mv-ul tie iti place doar melodia..Daca iti placea doar melodia acum erai ceva de genul „Bts au plagiat, eah ce-mi pasa atata timp cat ei vor lansa o melodie la anu n-am stres” A si faza cu Got7 si plagiatul. Nu au plagiat sunt simple asemanari. BTS nu e singura trupa care isi compun singuri melodiile, trupele de la YG fac asta si cele de la SM si JYP si cred ca toate trupele au cate o melodie compusa de ea. Asta e parerea mea dar acum o sa vad fanii BTS cum o sa imi sara in cap

    Apreciază

  9. Pingback: Cele mai populare articole pe K-POP ROMANIA în 2016 | Kpop Romania

Lasă un răspuns

