Jinho și Hongseok din Pentagon mărturisesc de ce au părăsit YG si SM


pentagon

Jinho și Hongseok, care în cele din urma au debutat în grupul Pentagon, dezvăluie de ce au ales agenția actuală.

După cum poate știti, Hongseok a participat la emisiunea „Mix & Match” și aproape că a debutat  în grupul iKON. Cu toate acestea, el a părăsit YG la scurt timp după sfârșitul emisiunii. În timpul showcase-ului grupului pentru primul mini-album, „Pentagon”, acesta a vorbit despre decizia sa din trecut de a părăsi YG, explicând: „Am fost un candidat pentru iKON, dar am fost eliminat. Am lăsat asta în urmă și m-am gândit că sunt prea bătrân ca să debutez ca idol. Winner a debutat și iKON la fel, așa că aşteptarea m-a speriat. Astfel, m-am dus să-mi caut propria mea echipă. Directorul de la Cube Entertainment mi-a explicat despre un grup numit Pentagon și mi s-a părut perfect, așa că i-am spus imediat că vreau să rămân aici. „

Jinho, care a făcut parte din proiecutul, „SM The Ballad”, și-a explicat decizia de a părăsi SM pentru Cube : „Am fost un stagiar timp de aproximativ 6 ani, dar opiniile mele și opiniile agentiei au fost un pic diferite astfel, am decis să-mi iau rămas bun de la ei.

sursă: allkpop

5 gânduri despre “Jinho și Hongseok din Pentagon mărturisesc de ce au părăsit YG si SM

  1. E din ce în ce mai bine. Am observat că mereu pui virgula când scrii „grupul, Pentagon” sau „trupa, SHINee”, cand aici nu e nevoie. Adica in contextul de mai sus si toate celelalte asemanatoare, nu e nevoie sa pui virgula intre grup/trupa/etc si denumire.

    Apreciază

  2. Hei, faceți și voi un articol cu prestațiile idolilor de la evenimentele alea în care se acorda premii actorilor?
    Acolo vezi cu adevărat valoarea unora dintre ei…după expresiile ălora care ii privesc și care înțeleg versuri, mesaj, show. Faceți,…sau e prea mult pentru voi?

    Apreciază

Lasă un răspuns

