Jay Park returnează bani pentru a fi folosiți cu un alt scop


Un post de pe comunitatea online insight atrage atenția internauților.

În postul respectiv, un student vorbește despre Jay Park.

 

” Profesorul meu mi-a spus că Jay Park a fost invitat la festivalul universității anul trecut, dar când acesta a fost anulat, Jay a returnat banii primiți spunând că ar trebui folosiți pentru burse de școlarizare. Organizatorii au spus același lucru, Jay a vrut ca banii să fie folosiți pentru burse de școlarizare. Jay e grozav, spun asta pentru că vreau ca toată lumea să știe de fapta lui bună.”

Artistul se pregătește să revină cu un album întreg în data de 20 octombrie, Everything You Wanted. 

 

Cr. Traducere lb. engleză jayparknetwork

Articol  aici

7 gânduri despre “Jay Park returnează bani pentru a fi folosiți cu un alt scop

      • Are o personalitate frumoasa .. si o voce frumoasa eu am facut cunostinta cu Jay la radio i am auzit vocea la radio a trecut ceva timp de atunci …am zi damn cine este ce voce are …. a pus bazele unei companii se vede ca este o persoana muncitoare uite cat a crescut AOMG in ultimii 3 ani si avem un alt album de la el in curand nici nu ma gandesc sa renunt vreodata la muzica lui Jay ii doresc sa creasca si mai mare decat e acum.

        Apreciat de 1 persoană

        • 👏👏 Pe langa artistul Jay Park, omul Jay Park e un plus ce m a convins sa l sustin in toata aceasta perioada pentru ca am invatat o multime de lucruri de la el…da, poate parea copilaros/imatur etc. dar omul asta (involuntar) m a invatat ca intr un final..rasplata apare garantat..nu e nevoie sa raspunzi cu ura la ura..e de ajuns ca tu sa muncesti si sa crezi in tine si restul vine de la sine..nu mi ar strica sa am macar 1% din determinarea lui :)) dar nu e cazul , din pacate :))) loialitatea e o alta calitate pe care o admir mult..loialitate si respectul..nu degeaba jwalkerz se ghideaza dupa love&respect pentru ca asta am invatat de la el.. un ex recent ..in timpul show urilor.. Fetele de la Purplow au un mic segment de dans cand e partea lui Hoody din Solo..ei, bine..domnul Jay Park cerea insistent la microfon ca fetele sa fie arata te pe ecranele uriase pentru ca, cameramanul il arata pe el si nu pe fete.. 👏👏 Jay e un artist complet si atat timp cat ii dai libertate cu siguaranta nu o sa se „plictiseasca” niciodata..libertatenpe care si a castigat o si de care tine cu dintii de ea pentru ca a trecut prin ce a trecut si ..asta e istorie deja…AOMG clar vor creste..la fel si Jay..e imposibil sa nu se intample asta pentru ca vorbim de artisti talentati si pasionati de ceea ce fac ..😍😍 hehe..am scris romane deja :))) dar nu ma pot abtine :)) as putea vb. ore intregi :))) 😀

          Apreciat de 2 persoane

        • 😍😍😍 moooor !!!! 😍😍😍 zăpăcitul asta a cantat la toate festivalurile universitare fara sa câștige NIMIC ..banii ce i ar fi revenit i a donat pentru burse de școlarizare. ..si nu vb de o evoluție 2 …👍👍👍

          Apreciază

Lasă un răspuns

