Kai din EXO le transmite fanilor că s-a întors!


Kai

Kai din EXO a vorbit despre actuala stare de sănătate a sa! Artistul în luna mai s-a rănit la gleznă, în timpul unei repeții pentru un concert și, de atunci, nu a mai putut să mai evolueze pe scenă cu restul membrilor.

Idolul a transmis prin intermediul site-ului oficial al trupei, „From Star”, următorul mesaj:

Bună. Sunt Kai din EXO.

Mi-a fost dor de toți.
Nu aveți idee cât de mult mi-ați lipsit.
După ce a trebuit să renunț la concerte, am vrut să vă văd pe toți, iar datorită acestui lucru am ales ‘From Star’ pentru a vă vorbi.

Ați auzit noutățile?
În sfârșit, am început să dansez din nou.
Astăzi, nu există nici o frază care ar putea să fie mai fericită pentru mine decât aceasta.

Înainte să urc pe scenă, picioarele îmi tremurau, aveam emoții și nu știam ce să fac. Cu toate acestea, odată ce am ajuns să fiu în fața voastră, am fost fericit. S-a simțit exact ca atunci când am debutat.

Când am ieșit de pe scenă, mi-am amintit cum a fost să trec zilnic prin toată terapia de recuperare pentru această zi. Sunt atât de recunoscător membrilor care au suferit și am vrut să vă spun cât de recunoscător vă sunt vouă, fanilor EXO-L, care m-ați sprijinit mereu.

Nu pot încă să particip la fiecare spectacol, dar voi continua să vă arăt noi reprezentații de acum încolo.

Am conștientizat încă o dată cât de prețioasă este scena și voi lucra din greu de data această, ca să vă pot sprijini și eu pe voi.

Vara cea lungă s-a terminat și toamna a venit. Sper că veți avea parte de multe fericiri, așa cum muntele se umple de culori toamna.

EXO-L, vă iubesc cu adevărat.

Mai jos sunt și câteva poze pe care le-a postat alături de mesaj!
Sursa: allkpop

3 gânduri despre “Kai din EXO le transmite fanilor că s-a întors!

Lasă un răspuns

