SE7EN vorbeşte pentru prima dată în public despre scandalul în care a fost implicat


Se7en

SE7EN a fost implicat într-un scandal în vremea în care acesta servea în armată. Pe 13 octombrie, la emisiunea ‘Happy Together‘, el a vorbit pentru prima dată în public despre acest scanal. Puţin speriat el a declarat, „Au trecut 4-5 ani. Am muncit şi am trecut de fiecare zi.

Una dintre gazdele show-ului, Jun Hyun Moo, a menţionat scrisoarea de cerere de scuze scrisă de SE7EN după incident, iar el a răspuns, „Mereu mi-a părut rău, dar din cauză că eram în armată la acea vreme, nu am avut şansa să explic cum trebuie. În loc să mă apăr, am vrut să îmi cer scuze prima dată.

El a continuat, „Am vrut să vorbesc despre lucrul care a avut loc în timpul datoriei şi m-am gândit că voi avea oportunitatea să vorbesc atunci când voi începe să muncesc din nou, dar când am citit articole despre întâlnirile mele, am fost confuz. Mă întreb dacî voi avea vreodată şansa să adun curajul şi să discut acest lucru.

Când Jun Hyun Moo a întrebat indirect despre controversa cu salonul de masaj spunând, „Ai mers înăuntru şi nu ai făcut nimic altceva„, SE7EN s-a înroşit dar a răspuns, „da”.

Apoi a adăugat, „Sper că mulţi oameni nu vor înţelege greşit cu informaţii greşite. Am suferit mult.

https://vid.me/e/cyOJ?stats=1

sursa: allkpop

6 gânduri despre “SE7EN vorbeşte pentru prima dată în public despre scandalul în care a fost implicat

      • Silvia, ţine-ţi, te rog, replicile sarcastice pentru tine, din moment ce reacţionezi agresiv la ale altora 😉 În primul rând, nu e treaba ta să ne indici cum să ne ocupăm de blog. Sunt autori noi, au nevoie de ajutor şi le indic unde au greşit în comenarii. După cum ţi-am mai spus, dacă te deranjează comentariile, nu le citi. Acum articolele sunt pentru voi, secţia de comentarii e un spaţiu liber, nu e problema mea că ţie nu îţi place ceva acolo. Şi nu mai ataca autorii că ai să primeşti răspunsuri a fel de urâte 🙂 O zi bună.

        Apreciază

Lasă un răspuns

