Jungkook din BTS a fost văzut sângerând pe scenă


BTS' Jungkook / Big Hit Entertainment

BTS a început promoțiile pentru cea mai nouă piesa „Blood Sweat & Tears”, iar un membru a luat titlul un pic prea în serios.

Fanii cu o privire ageră i-au observat degetul lui Jungkook care sângera în timpul prestaţiei trupei la Music Bank. Rana sa părea destul de adâncă

.BTS' Jungkook bleeding on Music Bank

El nu părea deranjat de acest prejudiciu, continuându-şi prestaţia.

BTS' Jungkook on Music Bank

Poate că s-a tăiat chiar în timpul prestaţiei sale.

Tăietura aproape că arată ca un fulger.

BTS' Jungkook's severe cut on Music Bank

Acesta a primit îngrijiri medicale după, iar rana sa a fost bandajată pentru a doua prestaţie a acestora cu „Am I wrong”. Farmecul său adorabil încă strălucește în ciuda oricărui obstacol.

BTS' Jungkook on Music Bank

Cauza sângeării sale este necunoscută, dar se speculează că unul dintre accesoriile sale a fost de vină. Să sperăm că grupul va fi mai precaut în timpul prestaţiilor!

sursă: koreaboo

4 gânduri despre “Jungkook din BTS a fost văzut sângerând pe scenă

  1. Am vazut amanuntul asta in timpul prestatiei,sigur accesoriile sunt de vina sau cine stie,bine ca nu a fost o rana care sa il incomodeze si a putut presta cum trebuie 🙂

    Apreciază

  2. Am văzut ceva roșu pe mana lui când am văzut prestația, dar credeam ca e machiaj. Și după am văzut ca se extinde. Mă bucur ca a vindecat rana. Nu îmi place sa văd rănit o persoana.

    Apreciază

Lasă un răspuns

