Membrele din Ladies’ Code spun că simt că trebuie să fie mai responsabile după pierderea lui EunB şi Rise


Imagini pentru ladies code rain

Ladies’ Code, care şi-a făcut revenirea pe 8 octombrie cu „STRANG3R”, a acordat un interviu pentru OSEN.

„STRANG3R”este cel de-al doilea album pe care grupul l-a lansat şi promovat cu 3 membre, după ce EunB şi Rise au murit într-un accident de maşină în 2014, primul album fiind „ MYST3RY ”, lansat la începutul acestui an. „Ne-am dorit să scoatem un album cât mai repede, dar din cauza timpului de pregătire, a ieşit puţin mai târziu,” a spus Sojung. Apoi, ea a mai adăugat:„ Am petrecut mult timp cu piesele şi conceptul aşa că ne-am putea concentra asupra stilului unic Ladies’ Code. „The Rain” are aceeași atmosferă misterioasă și visătoare ca „Galaxy”, dar cu un ritm mai rapid.

Nu pot să spun că sunt mai responsabilă după accident, dar simt că am nevoie să fiu mai responsabilă. Vreau să lucrez chiar mai mult.  Am fost lider, dar Rise și eu eram cele mai mari, iar ea m-a ajutat foarte mult. Mă bucur că ne-am putut face o revenire, dar am fost foarte ingrijorată. Am plâns în timpul primei difuzări, dar văzându-mi fanii, am prins curaj,” a spus Ashley.

Fetele, de asemenea au vorbit de obiectivele lor de viitor. Acestea doresc să filmeze o reclamă cu Zuny, iar Ashley doreşte ca oamenii să recunoască şi să aprecieze stitlul muzical specific grupului.

sursă: soompi

Un gând despre “Membrele din Ladies’ Code spun că simt că trebuie să fie mai responsabile după pierderea lui EunB şi Rise

Lasă un răspuns

