Park Bom se întoarce pe Instagram


2NE1,Park-Bom

Park Bom din 2NE1 revine pe Instagram!

Au trecut mai bine de doi ani de la ultimul său post pe contul harooboomi, care are 1,6 milioane de urmăritori. Ei bine, acum ea a revenit pe Instagram cu un nou cont  newharoobompark, care în prezent are 30,3 k de urmăritori. Acest lucru a fost făcut oficial pe pagina ei de Twitter.

Ea a scris: „Am revenit pe Instagram din nou ~~ Vreau să îmi văd fanii din nou ㅠ ㅠㅠㅠ Mă întrebam ce fotografie aş putea să încarc și dintr-o dată m-am gândit că cel Moonshot și Jellypot ar fi bine … Așa că, m-am dus să văd mai bine pozele si apoi Kyang a încărcat această fotografie pe care a luat-o de la mine.

Bucuroşi de întoarcerea lui Bom?

Sursa: allkpop

2 gânduri despre “Park Bom se întoarce pe Instagram

Lasă un răspuns

