[CCC] Actriţa Lee Sun Bin îşi abuzează câinele la „I Live Alone”


Actriţa Lee Sub Bin a fost văzută la emisiunea „I Live Alone” întinzându-şi şi trăgâdu-şi câinele de picioare pentru a-l ridica în două picioare pentru a-l face să danseze cu ea. Ce a făcut aceasta este foarte periculos pentru câinii de talie mică, deoarece li se poate deplasa patela (un os scurt al genunchiului).

  1. [3623, -189] Ei bine, este evident că ea nu știe de ce e periculos. Informaţi-o în loc să o acuzaţi de abuz. Suspin … atât de scârbit de hateri;;;
  2. [3311, -203] Sunt proprietarul unui câine, însă oamenii au nevoie să se calmeze. Acest lucru nu este un abuz …
  3. [2884, -221] Şi eu deţin un câine, dar unii proprietari sunt fără speranță. Ei cred că trebuie să-şi ridice câinele ca pe nişte copii și să-i trateze ca pe nişte regi.
  4. [+125, -29] Dar ce proprietar nu a făcut asta cu câinele său până acum?
  5. [114, -33] Cum se poate acesta numi abuz? Uneori, proprietarii de câini exagereaza atât de tare încât pur și simplu pun oamenii într-o lumină proastă.
  6. [+90, -9] Îmi amintesc când mă uitam la dansul ei cu caţelul care avea picioarele din față în sus, gândindu-mă ca o urăsc pentru asta. Însa cred că „abuz”este prea mult spus, totuși.
  7. [+63, -32] Problema se pune astfel: câini de talie mică au structuri osoase slabe astfel încât trebuie să fii foarte atent cu ei. Știu că ea nu are intenţia de a-şi abuza câinele, dar are nevoie de cunoștințe de bază pentru că l-ar putea răni cu ușurință.
  8. [+55, -16] Eu n-aș spune că l-a abuzat, dar mă întreb de ce ea chiar s-a deranjat să-l adopte, ea fiind ocupată toată ziua câinele ei rămâne blocat singur acasă.
  9. [+46, -18] Femeile ca ea, care locuiesc singure sunt lipsite grav de orice cunoștințe de îngrijire a câinilor, deoarece acestea adoptă câini doar pentru a-şi alina propria lor singurătate, sfârşind prin a-i da departe mai târziu. N-aș spune că şi-a abuzat câinele, dar trebuie să recunosc că ceea ce face nu este exact ceea ce ar face cineva care ar avea câteva cunoştinţe de bază în îngrijirea câinilor.
  10. [+33, -1] Locuind singur și alegând să-ţi adopţi un câine este în sine un abuz. Amintiți-vă că Lee Kyung Kyu a spus că nu va lăsa pe nimeni care trăiește singur să adopte un câine?

sursă: netizenbuzz

11 gânduri despre “[CCC] Actriţa Lee Sun Bin îşi abuzează câinele la „I Live Alone”

  1. Doamne…Își ridica și ea câinele de doua ori și e acuzata de abuz.
    Ar trebui sa vadă ce fac eu cu pisica mea (o scutur,o arunc în pat, șterg pe jos, o îmbrățișez pana nu mai poate respira)
    😂😂 Și după sa vedem dacă mai comentează.

    Apreciază

    • Cat ma pot scarbi oamenii ca tine. Am 3 caini, ii tin tin puf si tot sunt sensibili si trebuie tratamente ,iar tampite ca tine sufoca pisici din ,,iubire,, . Cand o sa paralizeze si o sa stea prin cabinete, atunci sa te vad cum o arunci in pat. Si ma-ta, cand erai cat o mana, trebuia sa stearga cu tine pe jos. Actrita nu are o treaba despre cainii de talie mica. Daca un pic alearga repede le poate sari un os. Tipa nu face abuz, este inconstienta, in schimb tu cam ai o problema. Daca nu stii sa te porti mai bine lasi pisica in seama cuiva apt

      Apreciază

      • Care e problema ta???? Fiecare om isi arata iubirea in felul sau. Daca tu esti genul de persoana care umbla cu animalele in poseta sau vai le ti in „puf”, atunci nu stii cu adevarat ce inseamna sa iubesti un animal. Daca le oferi tot ce vor ele nu inseamna dragoste. Susodoi e genul de om care iubeste sincer un animal, care ar suferi sincer pentru ele. Animalele nu au nevoie de mancare scumpa sau fel si fel de jucari, au nevoie de cineva de la care sa primeasca dragoste sincera nu de figurante ca si tine. 🙂
        P.S: Stiu ce inseamna sa iubesti un animal, am 4 caini si o pisica, iar sambata mi-a murit un caine, un suflet care ma facea fericita cu simpla sa prezenta, nu i-am oferit acel tip de grija obsesiva ca a ta, ci dragoste pana in ultima clipa de viata. Dar tot ce am spus eu aici nu poate fi inteles de oameni ca si tine, care vad animalele doar ca pe niste pantofi care trebuiesc intretinuti ca sa nu-si piarda luciul. 😦

        Apreciat de 2 persoane

        • Stiu ca fiecare om isi arata iubirea in modul lui. Din aceasta cauza unele femei stau cu sotii ce le bat. Le arata afectiune, stiu. Cainii mei nu sunt de rasa. 2 sunt luati de la personae ce nu ii doareau iar cea batrana, de la un an, dintr-o curte. Au suferit operatii si complicatii dureroase, de la paralizie, pana la neorologie. Numai eu stiu ce inseamna sa fugi din cabinet in cabinet cu catelul in brate doarece nu avem aparatura. Doar eu stiu ce inseamna sa stai in sala de asteptare cu numaratoare inversa rugandu-te sa se trezeasca. Numai eu inteleg ce inseamna sa te faca lumea nebuna ca vrei sa pleci in Turcia cu ei sa ii tratezi cand poti sa ii trimiti foarte usor la gunoi. Nu-mi spune tu mie de iubire.Gandeste-te cati ar face as aceva. Si sa vezi cauza de ce s-a ajuns aici, vine partea interesanta. Niste chestii, ca nu ii pot numi oameni, care i-au lasat in frig in butoaie prin curti, fara vaccinuri. Ii iubeau si eu,nu ? Cred ca merita sa ii duc la salone si sa le iau haine. Daca au posete asta nu inseamna ca n-am plans si nu sunt totul pentru mine. Tipa de mai sus este un exemplu de om ce are un animal, dar habar n-are sa-l respecte. De unde grija obsesiva? Figuranta? Te rog. Imi pare rau de pierderea ta. Oamenii ca tine nu inteleg un animal si nu pricep limita lui. Daca tu nu iti ingrijesti animalul este foarte rau

          Apreciază

          • E doar articol pe care nici nu-l traduceam daca stiam ca se va certa cineva. Nu vad cu ce i-ar putea face rau pisicii daca o imbratiseaza. Si eu am o pisica si toata ziua o iau in brate si o imbratisez pana se plictiseste dar nu inseamna ca-i fac rau. Stiu cum e sa tii se imbolnaveasca un prieten necuvantator. Ar trebui sa te simti macar putin mandra ca in Romania cainii si pisicile sunt tratate mai „calumea” decat in alte tari sau decat alte animale mai mici cu care daca te-ai duce la veterinat ti-ar spune cu o fata confuza ca nu au ce sa faca.

            Apreciază

          • Scumpete eu am numai maidanezi, inca de mica „culeg” animale de pe strada si ii aduc acasa. Sa-mi ingrijesc animalul??? Habar nu ai de ce a murit si iti spun ca nu din cauza unei boli simple.

            Apreciază

            • Fara scumpete. Pechinezi ai mei. ,,vad animalele doar ca pe niste pantofi care trebuiesc intretinuti ca sa nu-si piarda luciul,, Aici m-am referit la ingrijit, strict aspect

              Apreciază

      • 😂😂 Ști.. pe mine mă distreaza oamenii ca tine.
        De ce mă faci tâmpită ? Ști Cum sunt eu de fapt?! Sau doar ai citit un amărât de comentariu ?
        Acuma sa fim serioși, nu o strâng așa de tare încât sa chiar o sufoc 😉 Am și eu minte . Și era o fuckin’ exagerare!
        Da cu tine ce îi de începi sa te răstești aici? Da. Am înțeles: urăști sau te „scârbesc” oamenii „ca mine”. Ti-ai exprimat opinia , dar nu era nevoie sa începi sa jignesti.
        P.S dacă câinii tai sunt în aceasta situație e și vina ta! Da-i la adopție. Vorbele tale.

        Apreciază

        • Aceste diacritice, emojii, ,,sti,, , ,,fuckin’,, imi fac greta. ,,Ar trebui sa vadă ce fac eu cu pisica mea…Și după sa vedem dacă mai comentează.,, Aici mi-ai dat drept la rastire. Am expus mai sus starea lor

          Apreciază

          • Sorry, dar comentariul meu în primul rand nu a fost lăsat acolo pentru tine, ci a fost lăsat pentru oameni cu simțul umorului care au înțeles la ce m-am referit! 😉 În al doilea rand, ia ceva medicamente ca ți se face greața cam des.
            Nu vreau sa jignesc pe nimeni, și nu o sa o fac. Dar în schimb tu…

            Apreciază

Lasă un răspuns

