Lee Hong Ki din FT ISLAND dezvăluie cât de mult îi ia lui şi lui Kim Soo Hyun să se antreneze


Lee Hong Ki din FT ISLAND şi-a împărtășit gândurile sale cu privire la visul acestuia de a deveni un profesionist la bowling împreună cu Kim Soo Hyun.

Cântăreţul a vorbit recent despe acest vis la emisiunea sa radio, „Lee Hong Ki’s Kiss The Radio.” Ca nou DJ al show-ului, acesta și-a exprimat gândurile sale spunând: „În ultimul timp am petrecut mult timp jucând bowling şi am băut mai puțin alcool. Cum timpul de antrenamente crește, cred că nu există nimic ce să mă deranjeze. M-am antrenat atât de mult, încât pot spune că am trăit acolo.Chiar acum după emisiune ma voi mai duce.”

Acesta a continuat: „Mă antrenez foarte mult. Chiar şi Kim Soo Hyun a facut-o intens. Am planificat iniţial sa nu spunem nimic despre planurile noastre, doar să luam testul, așa că amândoi ne simțim un pic cam împovăraţi. Vreau să iau testul cu bine, motiv pentru care am m-am antrenat foarte mult.

sursă: soompi

 

Un gând despre “Lee Hong Ki din FT ISLAND dezvăluie cât de mult îi ia lui şi lui Kim Soo Hyun să se antreneze

  1. Pingback: Kim Soo Hyun şi Lee Hong Ki în curând poate vor avea un al doilea job | Kpop Romania

Lasă un răspuns

