VIXX vs. MONSTA X în emisiunea ‘Overwatch’


VIXX,monsta-x

VIXX şi MONSTA X vor apărea împreună în emisiunea ‘Overwatch‘, unde vor avea o bătălie între trupe.

Cele două grupuri vor apărea în  ‘JungDaeMan‘ pe SBS alături de brandul de telefoane mobile ‘Mobidic’. Filmările au avut loc pe 5 octombrie iar la filmări Hyuk şi Hongbin din VIXX au declarat, „I-am întâlnit pe MONSTA X la ‘JungDaeMan’ când au revenit dar noi suntem mai buni ca ei în ‘Overwatch’. Indiferent ce personaj aleg, vor primi o săgeată în cap.

Minhyuk, Kihyun şi I.M din MONSTA X au spus, „Am jucat mulţi idoli în ‘Overwatch’, şi am fost împotriva ‘Hanzo masters’, ‘Lucio masters’ şi mulţi alţi, dar nici unii nu erau defapt ‘maeştrii’. Vă vom arăta strategia noastră unica pe care am dobândit-o jucându-ne la internet cafe-uri.

PD-ul a comentat, „A fost un meci unde am putut vedea clar abilităţile lui Hongbin aşa cum ‘Hanzo master’ spus că va fi.”

Emisiunea a fost difuzată pe 17 octombrie.

sursa: allkpop

Lasă un răspuns

