Cum a ajuns Minho din SHINee în agenţia SM


Dacă cineva a ajuns un idol  nu înseamnă neapărat că acesta a fost întotdeauna visul lui.Uneori, viața o ia pe căi neașteptate, ceea ce i s-a întâmplat şi lui Minho din SHINee. Povestea acestuia dovedește că este necesar să munceşti din greu pentru a-ţi împlini visurile, dar uneori ai nevoie doar de puţin noroc. Acelaşi fel de noroc l-a adus pe acesta la SM Entertainment.Ce a făcut acesta pentru a ajunge unde este acum? N-o să crezi cu ce melodie şi-a început cariera!

În calitate de invitat la emisiunea „Problematic Men, difuzată pe 16 octombrie, Minho şi-a dezvăluit trecutul și cum a ajuns să devină un idol.

Acesta a spus că a visat dintotdeauna să devină un jucător de fotbal, dar drumul său nu a fost aşa uşor. El a mărturisit:„Am renunțat la visurile mele de a deveni un jucător de fotbal și am ales sa merg la școală ca un student normal. 

El şi-a continuat povestea:„M-am gândit să merg la audiţie. Nu mi-am pregatit niciun cântec şi nicio coregrafie. Apoi, când am ajuns în sfârșit acolo, nu mi-am putut aminti decât un singur cântec. Am cântat imnul național coreean. Ei m-au rugat să mai cânt înca un cântec, așa că am cântat cântecul școlii mele. Au luat o poza cu mine și mai târziu, am aflat că am trecut de audiţii.”

sursă: dramafever

Lasă un răspuns

