Lee Hongki este redus la tăcere de către compania sa?


Hongki

La conferința de presă dedicată programului de radio ”Lee Hongki’s Kiss The Radio,” membrul FT Island a dezvăluit câteva sfaturi primite de la compania sa, FNC Entertainment.

Cântărețul a vorbit despre noul său rol de a fi DJ, și a spus: ”Chiar dau tot ceea ce pot pentru lucrurile pe care iubesc să le fac, și tind să fiu dedicat până la final. De fiecare dată când am auzit despre acest radio, chiar m-am dorit să o fac. Nu voi întârzia niciodată și voi da tot ce am mai bun. De asemenea, cred că trebuie să mă abțin din a face declarații periculoase care au tendința de a deveni știri bombă.”

Se presupunea de mai mult timp că FNC Entertainment a vorbit cu Lee Hongki despre această problemă, deoarece artistul nu este în relații foarte bune cu compania. El a mai spus: ”Cred că știți, imaginea dintre mine și FNC nu este prea drăguță, așa că ambele părți trebuie să fie atente cu ceea ce spun. Șefii mei mi-au spus că nu mă vor mai tolera, și m-au implorat să nu mai fac declarații despre companie. Voi încerca să mă țin de promisiunea făcută. Dar dacă compania mă va mai deranja în vreun fel, s-ar putea, din greșeală, să le-o plătesc cu aceiași monedă. Eu sunt cel care este live la radio, așa că eu sunt cel care are o armă în plus.

Cr.: Allkpop.

5 thoughts on “Lee Hongki este redus la tăcere de către compania sa?

Lasă un răspuns

