Teasere de la Hyorin, Jay Park, A.DE și un OST


A.DE dezvăluie un teaser video pentru debutul cu melodia ”Good Time.”

Jay Park lansează un preview pentru albumul ”Everything You Wanted” ce va fi lansat pe 20 octombrie. Albumul va avea un total de 19 melodii, iar majoritatea membrilor companiei AOMG au participat la el. În preview sunt listate doar 6 din cele 19 melodii.

Tot Jay Park dezvăluite și teaserul pentru MV-ul melodiei ”Drive,” ce este în colaborare cu Gray.

Hwang Chi Yeol cântă varianta masculina a OST-ului ”I Miss You,” din drama ”Moonlight Drawn By Clouds.”

Hyorin din SISTAR dezvăluie primele imagini teaser pentru revenirea ei solo cu ”Love Like This,” ce va avea loc pe 26 octombrie.

13 thoughts on “Teasere de la Hyorin, Jay Park, A.DE și un OST

  1. De fapt..sunt 3 nu unul..si sunt toate mel😀 cat de bine arata mv ul…nu mai am rabdareeee…privirea aiaaaa 😏😏😏 haha.. Hyorin 👍 ..ma gândeam la cv .. Starship a negociat bine :))) faci feat cu Hyorin..o lăsam pe Bora in mv ul tau..câștig in ambele parti :)))

    Apreciază

    • Starship este o companie ok acolo toata lumea este prieten cu toata lumea din companie chiar si cu staff ul sunt ca si o familie exact ca si AOMG ma bucur ca Jay colaboreaza cu ei mai vreau colaborari de genul 😉 Bora o sa faca o treaba buna fanii din ambele tabere sunt incantati …ar fi ceva sa colaboreze si cu Hyorin 👍 Jay si Hyorin au mai colaborat in trecut…. hai cu mv ul 🙌🙌🙌

      Apreciază

      • Glumeam gen l au convins doar cu faptul ca i au dat voie ei sa apăra in mv :)) Jay a declarat deschis ca o place/tip ideal..ea l a evitat pe coridoare :)) in trecut..acum..like uri..ieșit in oraș cu Hoody..mers la concert..prietena cu fetele din Purplow😉 hehe ..unii..ptr ca am văzut comentarii din partea fanilor ei cum ca n ar tr sa fie prin preajma unui tip „problematic” ca Jay..ca e prea pura ptr el :))) .. Hmm?!?! Când ?? :))) la IS2 au făcut parte din cast amândoi..in rest..chiar nu mi aduc aminte de CV..acum e prima lor colaborare ptr o mel

        1.n am habar despre ce vb :)))) sunt varza când vine vb de programe /PC tot tacâmul:)))
        2. E vb de drepturi de autor..eu nu sunt in tara si legea e tare aiurea..un procent foarte mare din videoclipurile de pe youtube sunt blocate pe tema asta😀

        Apreciază

        • Sunt si uscaturi in fandom asta ii clar sunt peste tot in toate fandom urile fanii adevarati o sustin…. problematic hmmm nu cred… se intampla la fel ca si cu Gray cand cei din AOMG au fost numiti gunoaie nu imi aminti ca fac…… am vazut multe comentarii dragute sa lasam deoparte puritatea Bora are aproape 27 de ani :)))) eu as vrea ca cei doi sa aibe ceva daca nu e buna si colaborarea asta 👍… vorbeam de melodia Money produsa de Jay si ChaCha pentru unpretty si Hyorin nu e mare colaborare dar e ceva :)))))
          Cauta pe google zenmate sunt mai multe variante eu folosesc cea pentru chrome eu asa deblochez kdrame iti poti schimba locatia in care te afli si iti deblocheaza multe gen site uri incearca posibil sa mearga este o companie germana daca nu ma insel.

          Apreciază

          • Nu zic decât doar atât..daca zăpăcitul are un zâmbet pe buze si e fericit.. n am nevoie sa stiu nimic altceva😀 e vb de viață lui privată si respect asta …ea a fost tare cute cu faza cu Solo..știa pana si de „hmm” ..sunetele ce le scoate Jay in timp ce dansează si canta live mel ..știa si din coregrafie hehe exact..nu exista pădure fara uscaturi doar ca drama asta din unele fandom uri e prea mult ptr mine :))) uuuff…nu mi aminti :))) comentariile lăsate de unii fani SNSD când au apărut zvonurile cu Gray si ea chiar erau demne sa ti creeze niste dureri de cap :))) ..aaaa, ma gândeam eu ce doamne iartă ma, doar nu mi a scăpat așa cv ? N are cum :)) dar am uitat de UR :)))) …ooo, mulțumesc de sfat..o sa încerc..daca nu mai am probleme..rămân datoare pe veci 👌 haha

            Apreciat de 1 persoană

  2. Pfffffff…….Nu inteleg un singur lucru……. 😱 😱 😱 😱
    Ce e cu Jay Park…????? 😕 Toată vara nu a facut nimic alceva decât sa produca melodii si MV…… Iar acum 19 melodii intr-un album??????
    Acest Jay Park mai are timp de relaxare sau relaxarea lui e producerea de muzică bună???????? Cineva sa ma lamureasca…….. 😱

    Apreciază

Lasă un răspuns

