Z.Hera vorbește despre sărutul ei cu Baekhyun în serialul “Scarlet Heart: Goryeo”


Z.Hera Baekhyun

După scena cu sărutul în episodul recent al serialului „Scarlet Heart: Goryeo”, mulți spectatori și-au exprimat interesul față de cântăreața și actrița Z.Hera, care joacă rolul soției lui Baekhyun din EXO în dramă.

Z.Hera a avut recent un interviu cu OSEN în care a vorbit despre scena sărutului. Aceasta a spus: „Am filmat scena cu ceva timp în urmă și nu m-am simţit incomod. Probabil e datorită faptului că suntem de-o vârstă.” a explicat ea.

Z.Hera BaekhyunFanii EXO nu au fost geloşi, din contra, au reacționat foarte pozitiv, comentând cât de bine le stă împreună. Ca răspuns, Z.Hera a spus: „Am fost atât de ușurată să văd răspunsurile pozitive.”

De asemenea, ea și-a împărtășit gândurile cu privire la prima ei scenă de sărut, spunând: „Nu știu cum a fost la Baekhyun, dar pentru mine a fost prima dată și nu sunt sigură dacă m-am descurcat bine. Cu toate că nu au existat o mulțime de NGS, cred că am făcut câteva greșeli. Dar sunt ușurată să aud că ne stă bine împreună.”

Z.Hera Baekhyun 1Ea a mai vorbit despre îndrumarea interesantă a regizorului în timpul scenei: „Am fost un pic îngrijorată pentru că regizorul nu a dat niciun feedback în timp ce am filmat scena. Dar el a spus ‘Continuă să faci ceea ce faci’ și așa m-am simțit comod după aceea. Au existat o mulțime de scene în episodul de noaptea trecută în care am lucrat foarte greu. Sunt atât de recunoscătoare că l-au editat atât de frumos.”

sursă: soompi

5 thoughts on “Z.Hera vorbește despre sărutul ei cu Baekhyun în serialul “Scarlet Heart: Goryeo”

Lasă un răspuns

