Citate…(5)


 

Am cam uitat de seria aceasta de posturi, o „readuc” la viață cu un post dedicat lui Jay Park.

  1.  „Nu o să mă schimb, sunt cine sunt. Sper că într-o zi vor învăța să mă accepte pe mine pentru ceea ce sunt.”
  2. ” Nu am nevoie să am milioane de dolari, am nevoie de cât e suficient pentru a avea grijă de familia mea și prieteni.”
  3. ” Cred că o mare parte din a avea succes ține cont de productivitatea ta și alege să-ți petreci timpul tău cu înțelepciune. „
  4. ” Până și greșelile, chiar și lucrurile rele ce s-au întâmplat, nu aș schimba nimic, dacă aș face asta n-aș mai fi persoana care sunt astăzi. Trecutul e trecut. Vreau să ma concentrez pe viitor.”
  5. „Muncește mult, să-ți facă plăcere ceea ce faci și fii bun cu alte persoane, suntem cu toții egali. Să fi o persoană bună, asta e ceea ce te face special.”
  6. ” Trebuie să rămâi umil pentru a putea rămâne cu picioarele pe pământ, pentru a trai o viață reală. „
  7. „Rezistă. Chiar dacă durează puțin, efortul nu rămâne niciodată neobservat.”
  8. ” Pentru anumite persoane succesul e echivalent cu numărul banilor pe care-l au, numărul de fani sau cât de multă faimă au. Eu? Eu simt că am deja parte de succes, am grijă de familia mea, sunt capabil să-mi ajut prietenii și pot să ajut persoanele din jurul meu făcând ceea ce iubesc.”
  9. „Îmi produc singur albumul, ceea ce necesită multă muncă, așa că, câteodată, mă simt frustrat că nu pot să-mi promovez albumul într-un mod corespunzător, sau că nu primesc atât credit cât ar merita, nu încerc să sune că și cum aș fi nerecunoscător.”
  10. „Desigur, viață nu e ușoară și e plină de suișuri și coborâșuri, dar faptul că treci peste toate acestea e ceea ce te face o persoană mai bună, mai puternică.”
  11. „Să zâmbești atunci când te gândești la ghinionul altei persoane, asta e o trăsătură urâtă de caracter.”
  12. ” Nu o să plouă mereu, vor veni și zile însorite. „
  13. ” Unii oameni spun „m-ai ajutat să trec peste depresia pe care am avut-o ” sau „ești o inspirație pentru mine”, lucruri de genul mă fac să mă gândesc ” Ooh, omule, chiar am influențat viața unor persoane”. Asta mă face să vreau să fiu o persoană mai bună. „
  14. ” Avem o singură viață, dacă n-aș putea să fiu așa cum sunt cu adevărat, timp de 10 ani pentru ca sunt o celebritate…asta ar fi de-a dreptul sufocant.”
  15. ” Nu produc muzică pentru a fi o celebritate, am devenit cunoscut ca o celebritate în timp ce fac asta.”
  16. ” Recunoașterea pe care o primești e echivalentă cu efortul pe care-l depui.”
  17. „Faptul că ești faimos sau te afli în atenția publicului nu te face special. Să nu te lași captivat de asta și să rămâi umil e ceea ce te face special. „
  18. ” Viata e prea scurtă pentru a da vina pe alte persoane.”
  19. ” Acesta e doar începutul. Dacă te gândești la ceea ce am făcut până acum…asta a fost doar încălzirea.”
  20. „Îmi doresc ca toți artiștii AOMG să se descurce bine, la fel ca mine. Nu, mult mai bine decât mine și să devină și mai populari.

 

 

Ps. Următorul post..tu îl poți decide😉 cum? Lasă un comentariu cui ar trebui să-i fie dedicat și întregul post va conține citate ale artistului/trupei respective..pentru a evita comentarii repetate..dacă X spune că dorește un post dedicat lui Y ..tot ce trebuie să faci este să dai  „👍” comentariului respectiv. (Postul următor va fi dedicat artistului/trupei cu cele mai multe „like-uri” )

 

9 thoughts on “Citate…(5)

    • Adevărul e ca a trecut mult timp :))😀 mulțumesc😀 ..Giri sau Suga? Hmm..interesant..pana o sa realizez următorul post..mai durează :)) vedem..cum am spus..ma țin de cuvânt.. Postul o sa fie dedicat trupei/artistului menționat/menționată in comentariul cu cele mai multe 👍. 🙂

      PS. Giri pare ca e artistul tau solo preferat..sau ma înșel ?:))

      Apreciază

Lasă un răspuns

