Lee Jun Ki, viaţa de actor + dezamăgirea ratingului TV a dramei „Heart Scarlet: Ryeo „


jungmo-henry_1476809538_af_org

Actorul Lee Jun Ki a pozat recent pentru o sedinta foto a revistei ‘Single‘, fermecândui pe toţi cu costumele sale inspirate din colecţia de toamnă. În timpul unui interviu la sedinta site-ul foto, actorul a discutat gândurile sale cu privire: drame, rating TV, dar şi cariera sa la general care acționează la unele alegerile ce trebuie să le facă.

Când a cerut să vorbească despre drama actuală, „Scarlet Heart: Ryeo„, Lee Jun Ki a recunoscut:” Sunt îngrijora cu privire la ratingul TV. ” Ca o mare dramă cu un succes imens a versiunii originale, versiunea chineză, versiunea coreeană nu stă la fel de bine la capitolul rating TV. Lee Jun Ki a declarat: „M-am simţit trist. Toți actorii și personalul au lucrat din greu…” În afară de rating TV, drama a obţinut o mulțime de feedback pozitiv, iar mulți au lăudat jocul actoricesc al actorului Lee Jun Ki. Cu toate acestea, el nu a cerut scuze, afirmând : „Nu am nici un regret.Având un rol principal, trebuie să am un sentiment de responsabilitate faţă de succesul rolului jucat , inclusiv ratingul TV. Așa că mă uit la această dramă, şi sunt în căutarea elementelor ce lipseste . „

Interviul nu s+a terminat aici. Lee Jun Ki spune că el citește toate comentariile la articolele legate de el. El a explicat: „Nu mă uit doar la lucrarile mele, mă uit la toate dramele şi filmele care sunt în afara pentru a analiza ceea ce oamenii preferă, de ce anumite drame au rating ridicat, și de ce unii nu fac la fel de bine. Acestea mă ajută să fiu un actor mai bun pentru următoarea lucrare și, de asemenea, mă ajută să selectez script-uri „.

Când a fost întrebat despre planurile de  căsătorie, el a răspuns: „Am prioritățile mele. Pe primul loc se află cariera de actor. Nu este vorba doar despre realizări, dar şi de jocul actoricesc. Şi da, mă simt singur uneori.”

 

misc_1476475183_mf2

 

misc_1476475523_e_seoinguk

 

misc_1476475557_e_hyungsik

 

misc_1476475567_e_kwaksiyang

 

misc_1476475572_e_baekhyun

 

misc_1476475577_e_onew

 

cr.:allkpop

 

 

 

7 gânduri despre “Lee Jun Ki, viaţa de actor + dezamăgirea ratingului TV a dramei „Heart Scarlet: Ryeo „

  1. Ceva drama/film cu el ce ar tr urmărită/urmărit(cu excepția dramei curente)? Nu l cunosc..dar l am văzut într un episod RM si a fost genial :))) foarte amuzant ..

    Apreciază

    • Lee Jun Ki
      Cele mai faine seriale de la Lee Jun Ki pe care le-am vazut eu si mi-au placut sunt:
      1. My Girl (2005) nu e el rolul principal dar joaca foarte bine si are un rol comic.
      2. Iljimae (2008) e din vechime serialul si el e rolul principal si la fel are rolul mai mult de comic dar se stie si bate bine.
      3. Hero (2009) e un serial fain si e primul serial pe care l-am vazut cu el si mi-a placut si cum a jucat dar si serialul a fost fain.
      4. Two Weeks (2013) e foarte foarte fain serialul si aici are un rol de tata dar joaca foarte bine acest rol si personajele joaca bine mai ales fica lui pt care își risca viața tot serialul.

      Cam astea sunt toate serialele pe care le-am vazut eu cu Lee Jun Ki dar mai are si film si seriale si joaca foarte bine actorul.
      De obicei are mai mult rolul de comic in seriale dar el poate sa joace orice rol pana si de criminal sau de psihopat deoarece e un actor de nota 10 care stie sa își facă meseria.

      Apreciază

Lasă un răspuns

