100% explică cum i-a afectat pauza


100

100% a vorbit despre schimbările care au rezultat în urma pauzei de 2 ani.Pe parcursul acestor ani departe de scenă a trupei, fanii au fost îngrijoraţi de faptul că pauza le-ar putea afecta negativ bunăstarea grupului. În timpul unui interviu recent cu News 1, membrii grupului şi-au mărturisit gândurile cu privire la această îngrijorare.

Jonghwan a spus: „Cred că a fost o oportunitate pentru noi să ne apropiem și să devenim mai strălucitori. În cazul meu, cu siguranță o să devin mai strălucitor.” În continuare, Minwoo a adăugat: „În timpul pauzei am călătorit împreună. Am avut o relație bună și în trecut, dar acum este un pic diferită. Supravieţuind împreună cu numele de 100% s-a transformat automat într-un ţel. Din cauza hiatusului, cred că am ajuns să ne cunoaștem mai bine și să devenitm mai apropiaţi.

El a continuat: „Pauza nostru a durat mult timp, dar cred că am devenit mai stabili din cauza asta. Ne cunoaştem gândurile reciproc, iar munca în echipă a devenit mai puternică. Noi ca 100% am devenit cu totul mai puternici.

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

