Un idol care și-a mințit părinții pe vremea când era stagiar


” Nu le-am spus niciodată că m-am antrenat până târziu. În acele zile, am exersat mereu până la 5am dar i-am spus mamei că merg la culcare la ora 12am. Am mințit-o și i-am spus ‘Mami, eu mă duc să dorm acum.’ și reveneam imediat la antrenament’.  Altfel mama și-ar fi făcut prea multe griji pentru sănatatea mea.”

Acest idol este The8 din Seventeen. El este din China și a fost adăugat în Seventeen destul de târziu, iar pentru a ține pasul cu ceilalți membri, el s-a antrenat până-n zori. Întodeauna i-a spus mamei lui că se culcă la ora 12am.

  1. Băiatul ăsta e așa drăguțㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
  2. Vă rog respectați-l pe Myungho al nostru și iubiți-l mult, să fie sănătos și să trăiască mult timp.
  3. Myunghoㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Ai suferit multㅠㅠㅠㅠ Ai grijă de sănătatea ta și mulțumesc că ai debutatㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
  4. Wow un astfel de fiu filial ㅠㅠㅠㅠ El a fost îngrijorat cu privire la preocupările mamei luiㅠㅠㅠ
  5. Aigooㅠㅠㅠㅠ
  6. Myungho, te iubesc foarte mult!!ㅠㅠㅠㅠㅠ
  7. Myungho al nostruㅠㅠㅠㅠ Trebuie să fi fost atât de greu să-ți minți părinții așaㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
  8. Myunghoㅠㅠㅠㅠ Are o inimă așa blândă
  9. Omg, e prima dată când aud că-i chinez…

sursă: pann-choa

Lasă un răspuns

