Lee Joon spune că primeşte sfaturi din comentariile negative


1

În timpul unui interviu pentru Star News, Lee Joon a împărtășit modul în care folosește comentarii negative pentru beneficiul său.

La întrebarea de unde primeşte aceste comentarii, Lee Joon a răspuns: „Le găsesc pe internet. Am citit comentarii negative care mă fac să mă gândesc ‘Oh, jocul meu a fost aşa’. Am citit şi complimente.”

Cu toate acestea, Lee Joon a spus că nu a fost capabil de a utiliza comentariile negative şi pentru filmul său actual „Lucky„. El a explicat: „Eu, de obicei, monitorizez totul în ceea ce privește jocul actoricesc, dar nu am făcut acest lucru şi la ‘Lucky’, deoarece filmul a avut succes. Este greu de citit toate recenziile.”

Lee Joon apoi a continuat să vorbească despre comentariile negative , spunând: „Să fiu sincer, ele mă rănesc uneori, dar le-am acceptat. Încerc să le înţeleg, indiferent dacă sunt complimente sau critici, deoarece e vorba de munca mea. Încerc să nu-mi arăt sentimentele mele pentru alții, așa că îmi petrec timpul singur acasă. Când mă gândesc la toată această situație, îmi dau seama că este o problemă pe care am nevoie să o accept. „

cr.:allkpop

Lasă un răspuns

