Trupa WINNER sărbătoreşte 3 ani de la câştigarea competiţiei „WIN: Who Is Next”


winner

25 octombrie marchează a treia aniversare de la încheierea competiţiei „WIN: Who Is Next”, unde „Team A” a câştigat şi a devenit WINNER!

După ce au câştigat show-ul, fanii au fost nevoiţi să aştepte până în luna august când trupa şi-a făcut debutul oficial cu albumul „2014 S/S„.

Băieţii au postat pe Instagram câteva mesaje cu ocazia acestei zile. Kang Seung Yoon a scris: „Au trecut trei ani deja de când, cu ajutorul vostru, am devenit WINNER. Încă mă simt emoţionat gândindu-mă la acel moment. Nu voi uita niciodată ziua în care a fost posibil să ne numim WINNER. Sunt mereu recunoscător.”

Song Mino a postat o poză cu el şi a scris: „Au trecut deja trei ani de când am primit numele WINNER. Mulţumesc pentru că ne susţineţi şi sunteţi mereu alături de noi.”

Şi Lee Seung Hoon a încărcat o poză cu acesta unde a scris: „Vă mulţumesc. Mi-e atât de dor de voi.”

고마워 너무보고싶어

A photo posted by 이승훈 (@maetamong) on

Jinwoo a scris: „Deja au trecut trei ani. Ce repede trece timpul. Mulţumim pentru că ne susţineţi mereu, mă simt minunat acum. Inner Circle, să fiţi puternici chiar şi când întâmpinaţi greutăţi şi nu utaţi că mereu vom fi lângă voi. Vă mulţumesc şi vă iubesc.”

A photo posted by Jinwoo Kim (@xxjjjwww) on

Al cincilea membru, Nam Taehyun, a luat o pauză din cauza problemelor de sănătate.

Felicitări băieţilor!

sursă: soompi

Lasă un răspuns

