Kangnam din M.I.B dezvăluie cum a economisit bani


MIB,kangnam

Kangnam din M.I.B a dezvăluit la emisiunea „Give Me a New House for an Old One 2 cum a ajuns să economisească bani.

Pe data de 27 octombrie, ca invitat la această emisiune, artistul a declarat: „M-am mutat aici după ce casa mea veche a fost demolată. Locuiesc împreună cu animăluţul meu de companie (prezentându-şi casa).” Acesta a adăugat: „Mama mea a venit și s-a ocupat de design-ul interior şi de mobilier. Este evident că e gustul unei mame.” 

În ceea ce priveşte modul în care a economisit bani pentru a-şi cumpăra acestă casă, el a spus: „Sunt un domn. Nu-mi cheltui banii. Nu-i cheltui înafară de mâncare . Eu nici măcar nu cheltui mai mult de $200 USD (aproximativ 183 de euro) într-o lună, punându-i pe toţi în contul de economii.” 

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

