Park Bo Gum clarifică zvonurile ce susţin că a fost un idol stagiar


park bo gum 2

Supraviețuind în industria acerbă de divertisment, atât cu talent cât şi cu putere de vânzare, Park Bo Gum dovedeşte în mod constant valoarea sa ca actor.

Acesta a ajuns pe buzele mai multor oameni datorită rolului său în drama „Reply 1988,”iar mai apoi a rămas în lumina reflectoarelor după apariţia sa în „Moonlight Drawn By Clouds.”

În ciuda carierei sale de 5 ani, actorul a rămas neschimbat. De-a lungul unui interviu cu Yonhap News, el încă spunea de nenumărate ori „Vă mulțumesc!”, şi chiar îşi cerea scuze pentru că nu a fost bine pregătit. În timpul interviului, el a fost întrebat dacă se simțea împovărat de porecla „zâna sfârşiturilor” dată după interpretările sale în episoadele care se termina în suspans.

Nu mă simt împovărat,” spuse el, adăugând cu un râs: „Audiența a crescut întotdeauna în timpul finalurilor aşa că m-am simţit bine în legătură cu asta” – apoi a continuat: „Ori de câte ori am primit scenariul, m-am întrebat mereu ce fel de final va avea scena de azi. Am devenit curios, nervos şi entuziasmat, însă în aceste scene reci trebuie să acţionezi cu sinceritate, aşa că am depus o groază de efort.”

Când a fost întrebat despre cântecele sale şi despre coloana sonoră a dramei, actorul a afirmat: „Încă mi se pare foarte fascinant. Îmi place foarte mult să-mi văd numele pe coperta albumului. Este ceva ce întotdeauna am vrut să fac, iar dorinţa mea a devenit realitate.

Actorul a dezvăluit că muzica l-a pasionat din totdeauna, clarificând zvonurile ce susţin că s-a antrenat ca să ajungă un idol. El a explicat: „Înainte să debutez ca actor am visat să ajung un cântăreţ, aşa că am mers la audiţii. Întotdeauna am iubit muzica, însă spre deosebire de ceea ce muţi oameni înţeleg greşit, nu am devenit stagiar. Nu am fost niciodată unul.

sursă: soompi

Lasă un răspuns

