Park Gyuri vorbește despre diferența dintre viața de idol și viața de actriță


Картинки по запросу kara gyuri

Park Gyuri, fosta membră a trupei KARA, a vorbit despre diferența dintre viața de idol și viața de actriță, într-un interviu pentru Star News.

Vedeta a spus: ”Din moment ce acum promovez în calitate de actriță, dar nu idol, machiajul meu a devenit mai luminos. Înainte de destrămarea trupei KARA, eram foarte ocupată, dar acum am foarte mult timp liber, care îmi permite să mănânc bine și să am grijă de sănătatea mea”.

Apoi a continuat: ”Membrele din KARA ma susțin foarte mult. Recent, Seung Yeon a participat la premiera filmului How Should We Break Up. Nu vorbim în fiecare zi, dar avem o relație bună. Și acum, când promovez în calitate de artist solo, am înțeles că KARA sunt prietene de încredere”.

cr: yesasia

3 thoughts on “Park Gyuri vorbește despre diferența dintre viața de idol și viața de actriță

Lasă un răspuns

