Gary transmite un ultim mesaj cu privire la plecarea sa din ‘Running Man’


Gary

Gary din Leesang a împărtășit cu fanii săi ultimele gânduri în legătură cu plecarea sa din show-ul de divertisment ‘Running Man‘.

Pe 28 octombrie, artistul le-a transmis următorul mesaj prin contul personal de Instagram:

Bună. Aici este Kang Gary. În primul rând, îmi pare foarte foarte rău pentru cei care au fost șocați când au auzit vestea despre plecarea mea. De asemenea, vreau să vă mulțumesc și să vă mulțumesc din nou, tuturor oamenilor care mi-au dat iubire, atenție, sprijin și sfaturi în ultimii 7 ani. Voi lucra din greu, ca să nu dezamăgesc acei fani care au creat în viața mea momente foarte fericite și de neuitat. Totodată, mă simt încrezător datorită persoanelor care mă sprijină în decizia mea!! Din nou, îmi pare rău și vă mulțumesc mult. Și nu în ultimul rând, vă rog să iubiți ‘Running Man’ și să iubiți membrii care au lucrat din greu, ca să facă pe toată lumea fericită! Vă Iubesc!”

Ultima apariție a lui Kang Gary în emisiunea de divertisment ‘Running Man’ va fi pe 31 octombrie.

너무너무 감사했습니다!

A photo posted by Sommer (@kang_gary8888) on

Kang Gary, mult succes în continuare, iar fanii te vor susține în orice ai face!

Sursa: allkpop

 

Un gând despre “Gary transmite un ultim mesaj cu privire la plecarea sa din ‘Running Man’

  1. Păcat…dar e de înțeles decizia lui ..la urma urmei e muzician..când asta e pasiunea ta si nu poți sa investesti cat timp ti ai dori..sau ești distrat de alte lucruri si ai impresia ca nu ești productiv..e de la sine înțeles faptul ca vrea sa se concentreze pe asta…e tare aiurea când tu, muzician, ești cunoscut mai mult ptr un show de divertisment si nu pentru muzica ta .. aștept cu nerăbdare sa vad ce are ascuns in mânecă ptr noi rapperul Gary 💪
    Ps. Un album Leessang n ar fi ceva rău😉 hehe

    Apreciază

Lasă un răspuns

