Ryu Jun Yeol spune că nu se simte jignit de comentariile răutăcioase


ryu-joon-yeol

Actorul Ryu Jun Yeol şi-a împărtăşit gândurile sale sincere cu privire la comentariile legate de aspectul său.

Odată cu „Reply 1988,” actorul a fost numit „cel mai frumos” actor urât. Pentru Ilgan Sports, acesta a răspuns comentariilor răutacioase, spunând: ”Oamenii spun ca acţionez cu urâţenie. Asta nu mă deranjează, deoarece îmi place aspectul meu. Nu sunt frumos şi nici nu ies în evidenţă, însă am nişte trăsături normale şi comune. Există momente în care, aceste trăsături mă ajută la interpretări. Nu am nicio plângere referitoare la aspectul meu.”

Când actorul a fost întrebat dacă se simte neliniştit din cauza personajelor pe care urmează să le interpreteze, acesta a răspuns: ”Dacă mi-ar păsa de asemenea lucruri, ar putea apărea efecte secundare. Desigur că şi aspectul contează, însă există un anumit sentiment pe care fiecare personaj sau persoană îl emite şi arată că înfăţişarea este ceva ce nu poate fi schimbat ori de cât de mult ai vrea.

sursă: allkpop

Un gând despre “Ryu Jun Yeol spune că nu se simte jignit de comentariile răutăcioase

  1. Cinste lui…unii oameni chiar nu au nimic altceva de facut decat sa judece „cel mai frumos” actor urat auzi… nici nu ar trebui sa existe asa ceva… este un actor bun in Lucky Romance m-am distrat maxim la interpretarea lui…. Big Like bro la cat mai multe drame….

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

