Han Dong Geun mărturiseşte că are probleme de sănătate


han

Pe 28 octombrie, Pledis Entertainment a dezvăluit mass-mediei că artistul Han Dong Geun a fost diagnosticat în liceu cu epilepsie.

Epilepsia este o tulburare cronică cauzată de activitatea excesivă şi anormală a celulelor creierului. Pacienţii ce suferă de această boală, ocazional au convulsii şi îşi pierd conştiinţa pentru perioade scurte de timp.

Într-un episod din emisiunea „Happy Together,” cântăreţul a mărturisit că a căzut inconştient în timpul unei filmări pentru show-ul „King of Masked Singer”. Acesta a mai adăugat „Îmi amintesc că m-am trezit crezând că este dimineaţă, însă când am deschis ochii, am observat că eram defapt pe podeaua din baie. Nu-mi vine să cred că am terminat înregistrările cu succes.

Acesta în prezent îşi ia tratamentul regulat, iar starea lui de sănătate se îmbunătăţeşte treptat.

sursă: koreaboo

Lasă un răspuns

