Luna din f(x) e mulțumită de creșterea sa în greutate


image

Luna din f(x) a dezvăluit pentru revista Beauty+ că dieta îi afecta capacitatea de a cânta.

“Recent, sănătatea mea a avut de suferit astfel încât îmi era foarte greu să cânt, așa că mi-am schimbat dieta și am luat 5 kilograme în greutate” a spus ea. Vedeta își consideră acum sănătatea o prioritate.

image

image

“Îmi place mult să mănânc, dar mereu sunt atentă la ce am mâncat înainte de a mă culca. Dacă am consumat mâncare bogată în calorii, ori mănânc ai puțin a doua zi, ori fac mai mult sport” a spus Luna.

Luna a adăugat că a reușit să-și repare modul în care se hrănește și modul de viață datorită programului “Get It Beauty” de pe canalul O’live. Ea a mărturisit că gazdele emisiunii chiar au ajutat-o să-și aducă sănătatea pe o cale mai bună.

Sursa: Kpop Herald

 

Lasă un răspuns

