EXO-CBX își face debutul cu ”Hey Mama!,” VIXX și BASTARZ revin


Imagini pentru exo cbx

EXO-CBX își face debutul cu melodia ”Hey Mama!

VIXX revin cu melodia ”The Closer.

BASTARZ revin cu MV-ul melodiei ”Make It Rain.

 

5 gânduri despre “EXO-CBX își face debutul cu ”Hey Mama!,” VIXX și BASTARZ revin

  1. Cand am inceput sa ascult piesa de la EXO-CBX am zis: ”Cee cu asta? Ce urat suna!” cand am ajuns la referen mi-am schimbat parerea. Ce tare!!! Imi place, e cu mult peste asteptarile mele. ❤

    Apreciază

  2. EXO-CBX au tinut sa isi faca si acest debut cu un ‘mama’?:)) Suna tare bine,imi place,punct in plus pentru parul lui Xiumin ^.^ VIXX,ma asteptam la altfel o de melodie,dupa cat de geniala a fost Fantasy,ma asteptam ca ultima din serie sa fie exploziva,dar imi place si aceasta.BASTARZ mi-au pus capac,este exact melodia pe care o voiam,o sa imi ramana si asta blocata in cap,nu ma dezamagesc❤

    Apreciază

  3. nu aveam mari asteptari de la melodia sub-unitului EXO-CBX… dar piesa e geniala si mia intrecut toate asteptarile ! o ador❤ si imi place mult parte lui xiumin din refren, vocea lui suna atat de bine
    melodia de la vixx e ok, adica e mai buna ca dynamite si un pic mai slaba ca fantasy. fantasy o ador, pacat ca nu a avut mai mare succes la public
    iar melodia de la bastarz… uuuu… e foarte tare !! imi place mult, li se potriveste bine stilu asta🙂 chiar mi-au intrecut asteptarile, ador piesa❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

