[CCC] EXO-CBX, Black Pink, A Pink, Tzuyu (TWICE)


Articol: Black Pink lansează making filmul melodiei ‘Playing with Fire’ … atractiv + unic”

[+63 -3] Muzica în care puteți avea încredere – YG … baftă

[+60 -2] Serios, e minunat. Am pielea de găină de la vocile lor!!!

[+59 -2] Nuanțele vocilor loc fac melodia perfectă ㅜㅜ de ce sunteți atât de drăguțe ㅠ Felul în care comunică, te face să devii și un mai mare fan … Vreau mai mult!! Vreau să accelereze timpul și să văd coregrafia!! La fel pot spune și despre emisiunile la care vor participa.

[+62 -4] Îmi place foarte mult acest bit … Teddy este cu siguranță bun

[+47 -2] Voi aștepta de la Blackpink melodii bune!! Succes!

[+38 -1] Am rămas fără cuvinte, după ce am auzit versul lui Rose„Dragostea mea este un foc”. E ca o gură de aer proaspăt. Se pare că voturile lor la MAMA vor crește și mai mult.

[+38 -1] Wow ~ bitul este uimitor

[+37 -1] Incredibil, bitul, coregrafia și vocile lor … daebak

[+36 -1] Simt că noile lor piese vor deveni hituri. Îmi place foarte mult ~~ Sunt extraordinare.

[+17 -2] Melodia e genială;;;;; Bitul merită laude

 

Articol: Tzuyu din TWICE, incredibil de frumoasă”

[+127, -25] Daehyun vrea să mă omoare. Inima îmi bate atât de repede.

[+92, -11] Am rămas fără cuvinte când am văzut-o.

[+86, -21] Daehyun e foarte drăguță în acest clip ㅠㅠ Adorabile  ㅠㅠTzuyu ㅠㅠ Zeiță fermecătore. Toate fetele din Twice sunt frumoase ㅠㅠ Vă iubesc, Twice ❤

[+55, -4] Tzuyu e frumoasă în toate clipurile în care a apărut, dar o aleg pe Mina ㅠㅠ Dar cel mai frumos moment a fost când Mina și Tzuyu au dansat împreună

[+47, -7] Și Jihyo e fermecătoare

[+42, -1] Videoclipul este superb … Jihyo …… îmi place Twice…

[+38, -1] Nici nu le-am auzit melodia, fiindcă membrele sunt atât de frumose ㅋㅋㅋㅋ am fost prea atras de fețele lor. Până când am făcut asta, melodia s-a terminatㅋㅋ

 

Articol: EXO-CBX, nr.1 în topuri. Cum era de așteptat”

[942, -114] ChenBaekXiu, succes!!!!

[+799, -104] Îmi place foarte mult melodia ㅠㅠㅠ Vă doresc succes, ChenBaekXiu! Vă iubesс ♥

[+700, -89] Baftă ChenBaekXiu! ~///

[+710, -96] Toate melodiile sunt bune!!! ♡ Hai să muncim din greu! ♡♡

[+635, -86] Cum era de așteptat ~♡~♡ Piesa e genială ㅠㅠ

[+98, -14] ChenBaekXiu, felicitări! ㅎㅎ Aștept cu nerăbdare showcase-ul!!!

[+86, -12] Cum era de așteptat/

[+87, -14] Melodia e foarte bună!

 

Articol: A Pink încheie promoțiile fără un premiu”

[+259, -8] Au avut o pauză prea mare, melodia lor nu prea a impresionat

[+251, -16] Au nevoie de o melodie mai bună ….

[+208, -8] Bine că n-au obținut #1 la emisiuni muzicale, aceste premii nu înseamnă nimic, dar se simte că A Pink își pierde influența, au apărut truppe bune precum Twice, Black Pink și IOI. Publicul nu le mai vrea.

[+28, -4] La fel pot spune și despre SHINee. Au câștigat premiu, fiindcă nu aveau cu cine concura, iar apoi a apărut BTS și a luat tot. Și A Pink, și SHINee au melodii proaste..

[+21, -5] Îmi place noua melodie, dar cred că publicul s-a plictisit de acest concept.

[+18, -3] Piesa e plictisitoare

[+17, -2] De fapt, aceasta este cea mai proastă melodie a lor. Îmi plac piesele de la A Pink, dar nu și asta ㅜ

[+16, -2] Membrele arată foarte bine în aceste ținute, dar melodia ..

6 thoughts on “[CCC] EXO-CBX, Black Pink, A Pink, Tzuyu (TWICE)

Lasă un răspuns

