Ce melodii au cântat membrii trupei Pentagon în timpul audițiilor?


pentagon7

Pe 30 octombrie, Pentagon, noua trupă de băieți de la CUBE Entertainmnet, care a debutat pe 10 octombrie cu melodia Gorilla, a apărut în direct pe V app. Membrii grupului au vorbit despre primele zile petrecute la agenție. De asemenea, aceștia au dezvăluit care au fost melodiile pe care le-au cântat în timpul audițiilor.

Yeowon a spus: ”La audiții am cântat o melodie de la Huh Gak, după care, colegii de trupă l-au convins să facă o demonstrație, iar pentru aceasta a fost răsplătit cu un ropot de aplauze.

Apoi, Jinho a declarat: ”Când am dat audițiile, am încercat să cânt mai multe piese, au existat aproximativ șapte cântece, printre care și Open Arms.” Idolul a făcut și el o demonstrație.

Restul membrilor au adăugat: ”Când eram stagiari, și când cineva participa la audiții, noi îi priveam performanța în ascuns, dar când Jinho hyung a cântat, vocea lui a fost atât de puternică, încât am putut să-l auzim, chiar dacă nu eram acolo. Am fost uimiți. A cântat foarte bine”.

cr: vk.com

Lasă un răspuns

