Random Search Terms (22)


Păăi nu am prea multe de zis….nu o să mai stau mult pe aici. Asta ar putea fi ultimul Random Search Terms (scris de mine) din cariera. Şii am adunat o grămadă de la ultimul postat. Unele sunt ciudate, altele amuzante, altele……..ce naiba încearcă unii să caute?

greutatea lui yoo seung hoo – 2 beţe şi un sac de cartofi

ce stiu coreeni despre romania – Dracula, Hagi şi gimnastică

un site care nu sti cum se numeste kpop –

cauta seriale coreene doar cu cateva i – Caută în continuare

bts jungkook have acneea – la singular e „has”

top 14 cei mai inalticantareti si top 10 cele mai inalte cantarete din k-pop

ce cred coreeni despre romania – Multe

exo au avut concert in romania ? – Da, într-o zi de 30 februarie

kpop ro lirics – N-avem

kpop prezervativs – Okay….ce?

initialele cnblue –

poze trupei [mv] – Da

citate in koreeana – Daca scrii asa sigur găseşti

skrillex instagram romania – Nu, doar China

marcel park big hit entertainment – Marcel……Marcel……Marcel?

park shin hie viata – Viaţa meaaa

actori barbati coreeni frumosiazi – Dar frumoşi mâine de ce nu?

sehun exo wikipedia in romana – Nu există pagină despre Sehun pe wikipedia în română

cati ani are fiecare baiat din trupa bts – Câţiva, mai mulţi

iubitul meu din stele euforia tv vreau sa stiu cate ep sunt – Păi dacă vrei ce te împiedică să cauţi

cum ii cheama pe baietii de la bagstan boys – DIN Bangtan Boys, DIN!

numele mamei lui yoo seung ho – Serios?

jocul preferat al lui yoo seung ho – Mima….

ce inseamna fandim – adică fandom?

numar de telefon al lui g-dragon – 118 932 salvează-l acum!

bucaciuni cei mai frumosi tumblr – Aham….

oamdi trupa de baeti din btitania – Sure why not?

filme asiatice istorice online subtitrate in romana vechi – Câte pretenţii….

capitanul trupei got7 – Yo no soy mariner, yo soy capitan!

informati rap monster – Cu ce să îl informăm?

informati red velvet trupa – Şi pe ele să le informăm?

filme cu chinezi inselati – Am citit prima oară „instalaţi”, şi cred că era mai bine aşa

pillow talk plagiat bts youtube – Huh?

filme online cu actori rusi cum o gaşcă salvează preşedintele – Ar trebui să se inventeze site unde bagi descriere la filme şi oamenii răspund

program tv kpop romania – De ce ar deţine kpop românia programul tv? Saau…cum?

bts cv despre ei – Ceva

filme online japoneze vechi gratis subtitrate în română – Vechii, antice şi de demult

ce inseamna gd

inimi desenate tatuaj

femei inocente –

ailee unde

hyuna sex – E femeie, arată ca una şi se comportă ca una

ce înseamnă idol ? – Serios?

cum slabesc vedetele coreene – Cu grijă

 

fetele din s korea sunt frumoase – Ca şi limba română de frumoase

informati de ce fata vrea jimin din bts sa se apropie – Informaţii!!!!!! „Informaţii despre”, „Informaţi acele persoane problemele….”

pot sa iau binoclu la concert – Şi telescopul poţi să îl iei

bts care este numele adevarat al lui jay hop – „Hop şi aşa măăăăi!”

cum pot lipi o poza langa a lui kim soo hyun – Cu lipici

wu yi fan fumeaza ? – Nu l-am controlat

cum sa devi un idol kpop – Primul pas: să ai minim un părinte est-asiatic

lista completa trupe kpop pdf 2016 – Şi în pdf şi cu fundiţă şi 2016, prea multe cerinţe

trupe kpop care au membre transexuale

tipul de fata ideala lui jungkook

ce ii place lui kris wu sa manance – Mâncare…

ce s-a întâmplat cu kai din exo? – Ce s-a întâmplat?

ce s-a intamplat cu yeri din red velvet?

ce s-a intamplat cu taeyong din nct? romania

ce s-a intamplat cu d.o din exo?

ce sa intamplat cu ji chang wook

ce sa intamplat cu ji chang wook 2016

toti coreenii ar trebui sa lucreze pentru csi . de ce – De ce nu?

cum se canta growl – Cu talent

cele mai urate cantarete kpop – Nu există

cati ani are fiecare baiat jimin din trupa bts – Câţi băieţi Jimin sunt în grup?

idoli coreeni coree nascuti pe 18 august – Toţi

jungkook cu cine este impreuna .. romania

cu cine este impreuna suga bts

lizing kpop romania – Mă gâdesc la „leasing” …şi tot nu înţeleg ce caută

concerte kpop care ai avut loc in romania

film karate japonez and korean subtitrat an romana

jungkook cu cine are o relatie romania

cu cine este împreună jinhwan?

jungkook are iubita?

de unde pot descarca muzica kpop

download cele mai clare poze cu femeile coreei

download cele mai clare poze cu iljimae

videoclipuri interzise

infinite hoya viata lui

va prezint concurenta

actori frumosi caratisti barbati coreeni

kpip rimanua

lucruri care nu le știai despre bigbang

lee ha nui viata ei facts

got7 cum sunt la concert

poze cu coafuri dragute si ciudate

scene de viol

melodicujaponeze

ce mananca coreeni de sunt slabi

bts girlfriend kpop românia

bts girl kpop românia

de ce sunt probleme in marea chinei

imagini cu baieti cu patratele koreni

cum sunt fetele in s korea

despre domnisoara choi a lui kim hyung

poze cu cele mai frumoase fete coreene sii cu ochelari

Şuga poze bts

ce aplicatii folosesc coreeni

nformatii despre bts in romana care vi se par cele mai frumoase fete

informatii despre bambam din got7 in romana

informatii despre suga in romana

informatii despre v din bts in romana

informatii despre jimin in romana

informatii despre rap monster in romana

informatii despre jin din bts in romana

 

29 de gânduri despre “Random Search Terms (22)

  1. Sunt singura care la faza cu J-Hope..cand am citit..hop ..eroina mi a scapat? fara sa mi dau seama :))) ..si (21) ai mai postat..ai pierdut sirul..te ai incurcat la numerotare😀

    Apreciază

  2. *Ba exista pagina cu Sehun în Romana pe Wikipedia. Nu vorbi fără sa fii informata.

    Dacă Exo ar fi venit în România , Chanyeol ar fi fost încă aici. Legat de un scaun în camera mea , dar ar fi fost.

    Apreciază

  3. 😀😀 unii nu se gandesc ce scriu ….
    Pentru cei care au intrebat:
    ”idoli coreeni coree nascuti pe 18 august” – G-Dragon din Big Bang si mai e cineva, dar nu-mi amintesc acum.
    ”ce inseamna gd” –-> gd = G-Dragon😀

    Apreciat de 2 persoane

  4. cati ani are fiecare baiat jimin din trupa bts – Câţi băieţi Jimin sunt în grup?
    Am murit la astaaa 😂😂😂😂😂 ma doare burta si acum de la atata ras:)))! Pfoaaa si mersi de nr de telefon, l-am sunat pe oppa si mi-a zis ca ma suna el inapoi in 5 min 😂😂😂

    Apreciază

  5. Mor:)) ce oameni…Nu e posibil asa ceva,atatea persoane care mor de griji de acest gen :))Chiar imi place mult postul asta,sper sa il mai vad si o sa imi fie dor de felul tau de a raspunde la toate cautarile,Crissa🙂

    Apreciază

    • „Ultimul de tip Random searh…” Pentru ca voi mai posta pana cand o sa plec. Planuiesc sa plec in curand. Inainte sa plec am de tradus versuri promise, mai am de facut cateva articole si sa traduc intregul album B.A.P :)))

      Probabil singurul lucru la care o sa ma rezum o sa fie sa mai traduc versuri din cand in cand. Planuiam sa plec luna asta, dar o sa renunt la a mai posta …nuj cam dupa anul nou ca sa inchei anul cu bine pe blog….

      Apreciază

        • Ptr. Angi : nu stiu cine a sters msj tau , era previzibil si haios😉 si nu dau searche pe goagale !!! vrei sa ajung in lista de sus ?😀
          Ptr. Crissa 💘 cand ai timp …. daca vrei …. te rooog frumos 🙏 (imagineazazi o babuta milogindu-se) imi traduci noul album Kangta ? plssssssss 😭

          Apreciază

          • Plec in lume……..as vrea eu dar am o facultate si un job care ma tin pe loc :))) Cred ca incep sa ma indepartez din ce in ce mai mult de kpop si de scandaluri si trupe si etc. Ascult in continuare dar doar atat ascult, am foarte putine trupe ramane cat de cat acolo in sufletelul meu pe care sa le urmaresc mai des. In rest ascult ce imi place la fel ca si muzica din alte parti ale lumii.

            Voi incerca sa il traduc. Cum am spus am o facultate si un job care imi mananca o groaza de timp😦

            Apreciază

            • Hmm, kpop si scandaluri … ptr mine sunt o oaza de amuzament , cand sunt foarte trista urmaresc asa ceva si imi trece, deci …. In schimb facultatea si timpul pe care ti-l acorzi tie insuti sunt importante , la fel si pasiunea . Si tu ai pasiunea de a scrie , mie personal imi place mult cum scrii . Ca o faci aici , pe blogul personal sau oriunde … important e sa o faci ! Pasiunile iti apartin tie si nu trebuie sa dai socoteala nimanui . Iar despre traducere …. e modul meu diplomatic de a recomanda un artist😀 daca se poate , e ok ,daca nu , tot ok .
              Wow , ce serioasa am devenit ! ma duc sa caut un scandal😀

              Apreciază

      • oh….😦 sper ca sa o te mai vad pe aici, in acel putin timp al tau. si mai stii blogul acela pe care il aveai? imi e dor de el tbh :(( imi placea enorm si nu am mai putut sa il accesez demult…
        mult succes la facultate si la job!😀

        Apreciază

Lasă un răspuns

