Sik-k și Snacky Chan revin, Jay Park dezvăluie un nou mv, Loco se pregăteste de revenire


Sik-k colaborează cu Gaeko, membrul Dynamic Duo, melodia se numește Ring, Ring și e produsă de Woogie.

 

Snacky Chan colaborează cu JaMezz și Hwaji pentru Funk N Drunk.

 

Jay Park colaborează cu Workmanship  pentru un mv cu o versiune live a melodiei Stay With Me.

 

Loco e următorul artist AOMG ce se pregătește de o revenire. Rapperul va reveni în data de 4 noiembrie cu single-ul  Still.

 

로꼬, '남아있어' 2016. 11. 04. 0AM (Loco, 'Still') – #로꼬 #Loco #남아있어 #Still #AOMG

A photo posted by Loco | 로꼬 (@satgotloco) on

7 gânduri despre “Sik-k și Snacky Chan revin, Jay Park dezvăluie un nou mv, Loco se pregăteste de revenire

  1. Cativa dintre preferatii mei intr-un singur post hehe….Sik-k plus Gaeko ring ring like it ☺imi place ce au facut ei acolo……Loco se pregateste de o revenireeee abia asteptam …..cat despre Jay…………..despre Jay nu mai am cuvinte pur si simplu PERFECT
    2017???? nu are stare omul asta….

    Apreciază

    • E mv ul perfect ptr melodia asta 😍😍😍 Exact :)) adica omulee, abia ce ai lansat un album cu 19 melodii si tu deja vorbesti de un alt album?? Always on my grind..da, da..te credem..dar mai usor..o vacanta..niste zile de odihna nu ti ar strica .. Plus, Simon a zis cand au avut concertul SMTM in America ca in 2017AOMG se intoarce cu un turneu..Jay a zis ca in ianuarie vrea sa aibe concertul lui solo si dupa in feb sau martie concert AOMG..si mai e si faza cu Elo..de ce tot a intervenit in concertele din turneul Flip al lui Sik-k ? In Berlin facetime cu Sik-K …in Madrid a inregistrat un mesaj..jur ca zapacitii astia pun ceva la caleeee 😏😏😏

      Apreciază

      • Când am văzut azi ca se pregătește de 2017 am rămas…… Posibil sa pună ceva la cale faza este ca nu prea o sa ne dam seama ce ne pregătesc AOMG egal surprize plăcute 😊😱🙈…. pregătește-te ca 2017 se prevede foarte încărcat doamne îi ador pe nebunaticii ăștia 😊😊😊

        Apreciază

        • Când nu e un an încărcat cu AOMG ? Cred ca am avut ceva in fiecare luna:)) sau la 2 luni sigur a lansat cineva ceva..mai e si albumul lui Hoody..full album 😍😍 care e produs 7-80% ..Simon scrie versuri..hehe..exact..nu știi niciodată la ce sa te aștepți dar nu dezamăgesc niciodată😉 …poate sunt eu nebuna..fac teorii :))) dar jur ca nu mi pot scoate din cap faza cu Elo ..doar gândul..AOMG in Europa si deja sunt..aaahh😍😍😍 si faza cu turneul confirmat de Simon/Jay a confirmat concertele..daca 2017 vine cu minunea ??? Mai e si o agenție din Londra care au tot organizat concerte si au zis ca AOMG clar e pe lista pentru un show ..ah, o iau razna, nu ?:)))

          Apreciază

          • AOMG or sa vina clar in Europa nu stiu daca o sa fie 2017dar o sa vina sigur si cred ca o sa fie un concert mai mare si in mai multe orase…..au fost multi din hiphop-ul corean nu o sa lipseasca AOMG….Jay Park are o gramada de fani europeni ultimul sau album a ocupat pozitii bune in Europa printre primele acuma singura mea problema e sa vina cat mai aproape de mine ….. daca o sa fie Londra sau Paris nu stiu ce am sa fac dar speram la bine nu esti singura care o ia razna :)))) #foollowthemovement

            Apreciat de 1 persoană

            • Paris..mi ar conveni mai mult decât Londra..Germania/Austria ar fi si mai bine..oricum, sa puna ei piciorul in Europa ca nu mai contează nimic altceva..dar ..la ce noroc am eu cu biletele si concertele..Dok2 si The Quiett l am ratat din cauza muncii(ca de..chiria si mâncarea 😢😢)..ptr Crush verific sa mi cumpăr bilet..nu erau inca puse in vânzare ..verific mai târziu (aceeași zi) sold out 😢😢 daca pățesc nenorocirea asta si in cazul in care AOMG vine in Europa..renunț .. nu mi mai fac speranțe veci 😢 aah, deja îmi fac speranțe/griji si ma entuziasmez ptr un concert de care nici nu am habar dacă o sa aibe loc :))))

              Apreciază

              • Pentru mine ar fi Milano locația ideala nu au cum sa ocolească Milano a obținut prima poziție Jay în Italy cu albumul sau… în cazul lui Crush au fost puține biletele se vând foarte repede ….munca o sa îmi dea și mie bătăi de cap ce sa le spun „ma eu plec la concert așteptati sa ma intorc”😂😂😂 sa vina ei acuma om găsi noi soluții dacă nu o fi primul concert o sa fie al doilea pana îmbătrânesc tot prind ceva😉 în orice caz este bine sa ai un plan și speranțele întotdeauna mor ultimele….💪💪💪

                Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

