Lui Chen nu i-a plăcut actoria lui Baekhyun şi Xiumin?


Baekhyun,Chen,Xiumin

Chen din EXO a fost foarte sincer în legătură cu actoria colegilor lui, Baekhyun şi Xiumin.

Baekhyun a debutat în actorie prin intermediul dramei „Scarlet Heart: Ryeo”, în timp ce Xiumin a debutat pe marile ecrane în filmul „Kim Sun Dal”. Ajungând la acest subiect, Chen a spus: „Nu am putut să le urmăresc actoria colegilor mei de trupă cu care, de asemenea şi locuiesc. A fost prea jenant.”

Vorbind despre musicalul său, „In The Heights„, lui Chen i s-a recomandat să încerce şi alte roluri, dar acesta a răspuns modest: „Am de gând să mă axez pe cariera mea de cântăreţ şi idol”.

Şi Xiumin a vorbit despre felul în care a jucat în „Kim Sun Dal”: „După ce am urmărit filmul, am fost uşurat să văd că totul a ieşit bine. Am jucat un personaj care, de fapt, e cu 10 ani mai tânăr decât mine. Yoo Seung Ho e cu 3 ani mai mic, însă în film am fost dongsaeng-ul său (n/t: termen coreean pentru fraţii, surorile sau alte persoane care sunt mai mici. Opus pentru oppa sau noona). Sincer să fiu, nu am putut rezista să mă privesc cum încerc să par atât de tânăr. Eram jenat.”

2 gânduri despre “Lui Chen nu i-a plăcut actoria lui Baekhyun şi Xiumin?

Lasă un răspuns

