Xiumin din EXO: ”Nu mi se potrivește rolul de lider”


Imagini pentru xiumin exo-cbx 2016

Pe 2 noiembrie EXO-CBX a apărut la emisiunea Cultwo Show, unde a vorbit despre noul său proiect.

La întrebarea: ”Care a fost motivul formării acestui unit?” Baekhyun a răspuns: ”De mule ori am mers la sala de sport împreună, deoarece avem interese comune. Apoi a apărut și ideea că împreună putem face lucruri mărețe. Agenția a fost de acord cu propunerea noastră.”

”Ne-am dorit ca sub-grupul să aibă un nume ușor de reținut, din acest motiv am ales ”EXO-CBX” (Chen, Baek, Xiu)” – a adăugat el mai târziu.

2016110301000202500010921_99_20161102141804

Următoarea întrebare a fost pentru Xiumin: ”Te consideri un hyung-senior, dar, de fapt, nu ești cel mai mare dintre membri, nu-i așa?”

Xiumin a răspuns: ”Comparați-mă cu Sehun. El pare a fi mult mai în vârstă decât mine, dacă ne puneți alături.”

”Se pare că ești unul dintre cei care nu îmbătrânește niciodată, mereu cu aceeași imagine de adolescent” – l-a complimentat prezentatorul, iar Xiumin i-a mulțumit pentru aceasta.

htm_20161102142558621909_99_20161102143110

De asemenea, Xiumin a vorbit despre rolul pe care îl are în trupă: ”Da, la showcase-ul de debut am fost ales lider, dar, după părerea mea, rolul nu mi se potrivește”.

Mai târziu, și Baekhyun și-a exprimat gândurile cu privire la acest subiect: ”Eu vreau să fiu doar un simplu membru al acestui grup”.

”Deci, liderul ar trebui să fie Chen!” – a glumit prezentatorul.

20161102142703_1_99_20161102142803

cr: yesasia

2 gânduri despre “Xiumin din EXO: ”Nu mi se potrivește rolul de lider”

Lasă un răspuns

