Ce grupuri feminine îi plac lui Jay Park?


Jay-Park

Pe 2 noiembrie la Radio Star, Jay Park a dezvăluit că a devenit fanul mai multor grupuri de fete. Dar care sunt acestea?

Kyuhyun a spus: „Am auzit că nu preferi femeile sexy, dar îţi plac fetele drăguțe ca cele din TWICE și G-Friend.” Jay Park a spus: „Da, nu prefer femeile sexy, dar asta nu înseamnă că-mi displac. În urmă cu trei-patru ani, un tip mai mare ştia că m-am uit la un clip cu A Pink. Nu am înţeles la momentul respectiv. Dar acum, mă uit la acele clipuri și zâmbesc, chiar dacă ele nu sunt genul meu. Chiar dacă aș vrea să le cunosc, nu există nici o legătură. Eu nu merg la spectacole de muzică și nici nu am întâlnit vreun grup.”

În ceea ce privește grupurile de fete căruia îi plac, Kyuhyun l-a întrebat, „JYP?” deoarece Jay Park a fost în aceeaşi agenţie. Luat prin surprindere, Jay Park a ezitat un pic, apoi a spus: „Nu contează. Îmi plac toate”, apoi a adăugat: „Îmi plac toate, cum ar fi Red Velvet, Black Pink și A Pink. Îmi place, de asemenea, TWICE indiferent că ele sunt în JYP.”

Sursa: allkpop

4 gânduri despre “Ce grupuri feminine îi plac lui Jay Park?

  1. Haha…a zis ca nu e ca nu i mai plac femeile sexy ..nu i displace genul..doar ca acum acorda atenție si celor cute asta desi acum ceva ani nu o făcea..:)) ..Kyu ..rău pana la capăt:))) nu contează ca e vorba de unul dintre cei mai buni prieteni…tr sa arunce o săgeată :)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

