Ji Soo vorbeşte despre recenta sa dramă, „Scarlet Heart: Ryeo”


ji-soo

Actorul Ji Soo a vorbit despre chimia şi actorii recentei sale drame, „Scarlet Heart: Ryeo”, cât şi despre cum a fost să filmeze cu bustul gol.

Întrun interviu cu MBN TV ce a avut loc pe 2 noiembrie, actorul a fost rugat să aleagă cea mai memorabilă scenă din dramă, iar Ji Soo a ales momentul băii prinţilor din primul episod.

Acesta a explicat: „Pe lângă faptul că era scena unde prinţesa a aruncat o privire la băile prinţilor…a fost prima data când toţi prinţii au apărut împreună şi toată lumea a lucrat din greu să filmeze acea scenă ca să iasă cât mai bine.”

Ji Soo a adăugat: „M-am simţit un pic presat că trebuia să filmez cu bustul gol. Dacă aş fi avut un corp bine lucrat, aş fi avut mai multă încredere, dar nu era cazul aici. Voiam să mă pregătesc pentru acea scenă, dar nu am reuşit şi brusc, a ajuns ziua filmărilor…M-am privit în oglindă şi corpul meu nu arăta prea bine. Iar în ziua filmărilor, când i-am văzut pe ceilalţi băieţi, m-am simţit şi mai prost,” a spus acesta râzând.

Imagini

Când a fost întrebat care dintre prinţi are cel mai bun corp, Ji Soo a răspuns: „Toţi…însă dacă ar trebui să aleg o sigură persoană, aceasta ar fi al 9-lea prinţ, Yoon Sun Woo. Are un corp bine lucrat. „

În legătură cu relaţia dintre prinţi, actorul a comentat: „Prinţii au avut multe scene de grup şi din acest motiv am filmat mult împreună. Cu cât mai mult timp petreceam împreună, cu atât mai mult ne apropiam.”

sursă: allkpop

Un gând despre “Ji Soo vorbeşte despre recenta sa dramă, „Scarlet Heart: Ryeo”

  1. Sa ii dea si lui cineva un rol in care sa nu mai fie dat la o parte de fata,parca e o regula sa fie el catelusul O.O Ah,drama asta a fost atat de buna,ultimul episod m-a distrus😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

